Godkväll!

Dagen har vart strålande!
Ingen stress, jag och Gry (som idag fick vara ledig)  har bara "pyst" omkring.
I morse var vi upp till Fränsta där jag hade glömt min
 "k o r t-m i n n e s-b o k e " och plånboken.
Väl där så fick jag väldigt
G O D A  O R D över den förändring som jag hade gjort i butiken.
Tack gode gud för det!!! (jag var lite orolig)

Så därför ville hon att jag skulle komma upp i morgon några extra timmar och göra skyltningen i alla (5 st) skyltfönster!!
-Yiiieeeppppiiiiiiiii !!!!!!!  I´m so glad!!! BRA med extra timmar.

Sedan var vi då till min mormor i Kvissle. Hon blev super glad!
Tyvärr fick vi veta att Emelies Olivia hade blivit sjuk. Så därför undvek vi att besöka dom, tyvärr.
Jag ville inte smitta ner Gry med flit nu, när jag väl har lite jobb att tänka på.....

En grej till :)
Jag fick svar ifrån Ginatricot-ansökningen igår "först".
Och där stod det;

Hej
Tack för intresset gällande tjänsten som Butikschef
Vi har fått många intressanta och kompetenta ansökningar, däribland din 
I detta läget har vi valt att gå vidare med en annan sökande. 
Vi sparar dina handlingar.

Söker du som säljare? Ta med ditt cv och gå direkt till butiken.
Vi återkommer om det blir förändringar eller andra öppningar.
Lycka till framåt!


Best regards/Hälsningar

Linda Osman


Inte såå illa ändå tycker jag själv.
Jag svarade:


Hej Linda!
 
Tack så hemskt mycket för att du svarade.
Jag har precis fått ett annat butiksjobb i Fränsta (också klädbutik)
 som jag kör pararellt med Kappahl när dom har jobb. *ler
Många gärn i elden vettu! Hahaa!
 
Men du, som du själv skrev, OM det skulle ske några förändringar med eran nya chef så är jag fortfarande intresserad.
Eller om ni tänker ny-öppna någon stans.
Malin Höglund som jobbar hos er i stan (Sundsvall) känner mig om du skulle ha några funderingar.
 
Mvh Caroline Gradin (Hulinder)



Det var bara lite onödigt-vetande-kuriosa**

Ha en trevlig kväll alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Förstår att chefen tyckte det vart bra i butiken! Det vart det verkligen oxå!!

Spännande att se skyltningen sen! :)

2009-02-16 @ 18:51:36
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test