Klädsel: första dagen på jobbet

Godkväll!!
Ja, nu är Daniels födelsedag snart över..... 
Och han har somnat med Gry nu. Så då blev jag sugen på att skriva några rader här.

I morgon börjar jag på mitt nya jobb i Fränsta, kl 10.00.
Jag längtar!!!!
Åsså har jag ju funderat några gånger på vad jag ska ha på mig första dagen.
Känns skönt att planera det idag, eftersom jag ska göra tre barn klar och skjutsa dom till sina aktiviteter i morgon bitte.
+Fixa mig själv.

*Lutar åt svarta leggins (ovanligt)
*Mintgrönt långt linne ifrån Gina (kjol aktig längd)
*Svart tunika över(Kappahl)
*Mintgrönt brett flätat tricot skärp under bysten (Gina)
*Svarta stövlar (höga)

Alltså det blev svart och mintgrönt téma.
Vad tror ni om det?
Och matchande smink kanske...(?)
Med lockigt hår....(?)

Jag får se om jag får tid med någon "outfit bild" i morgon bitte.

Mina favvo plagg för tillfället:

**Leggins

och knästrumpor i olika utföranden (gärna med detaljer)

Till stövlar så klart.

Nu ska jag kolla lite på TV,
sedan sova  (f ö r s ö k a)


Kommentarer
Postat av: maria

välkommen till fränsta imorrn då!!

2009-02-09 @ 21:24:50
Postat av: Sofie

Du kommer att se skit bra ut Carro! Hoppas på en outfit bild!

Håller med om att det är skit snyggt med knästrumpor, äger dock inga själv, men tycker det är super snyggt när du har det!!



LYCKA TILL i morgon!!



Kramar*



-Du, jag hakar på ang fredag! :)

2009-02-09 @ 21:43:34
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Carro!

Maria: Tack!! (vilken Maria :S)



Sofie:

Tack Sofie!! :o)

Du måste ta och köpa sånna strumpor du med. Jag har precis beställt 3 st nya på nätet.



Och kanon kul att du hänger med på Fredag! Nu hjälps vi åt så att det blir nå resultat nån gång!

2009-02-09 @ 21:49:19
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Mia

Stort grattis till Guben! :-D

2009-02-09 @ 22:20:38
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Anita

Grattis till Daniel och lycka till på jobbet imorrn!

2009-02-09 @ 22:26:57
Postat av: -Bakeba-

Wow vilken läcker design på bloggen!!!

(blir glad av den!)

Outfiten för morgondagen låter hur bra som helst!

Lycka till på första arbetsdagen!!!

2009-02-09 @ 23:10:55
URL: http://bakeba-babblar.blogspot.com
Postat av: Kri(S)tina

Lycka till på nya jobbet!

2009-02-10 @ 09:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test