Lunch

Nu känns det faktiskt (på allvar) som att jag har kommit igång med träning.
Det är så KUL, verkligen, att gå på gymet.
Jag känner att jag tränar muskler som jag inte har använt på flera år.
Och jag har bestämt mig för att skippa vågen nu, dom första 4 veckorna.....
Bara för att jag VET att när man börjat träna "styrka" så går man i regel upp lite. Och det skulle kunna dra ner min motivation, av att se det.

Dagens lunch:



*Räkor blandade med cream fresh och majonäs.
*Löjrom ovan på.
*Tre stekta ägg
*Avvocado
*röd lök
*Citron och svart peppar


MUMS!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va kul att du tycker det är roligt med träningen. Själv tycker jag gymmet är skit tråkigt! Fniss



Kram

2009-02-20 @ 18:21:34
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Monke

Vad kul att du är taggad!

Kram

2009-02-20 @ 18:24:52
URL: http://monkes.blogg.se/
Postat av: Kri(S)tina

Grattis! till dom härliga träningstankarna! =) Visst är det kul!!



Maten ser väldigt god ut... nu blev jag ju hungrig... haha! Kramis

2009-02-21 @ 16:21:29
Postat av: Anonym

mm vad gått de ser utt

2009-02-21 @ 16:27:06
Postat av: "Kusin" Malin

Hejsan! Vad duktig du är som kommit igång och hittat motivationen och främst att du tycker det är skoj! Önskar jag kunde känna detsamma!!



KRAM KRAM

2009-02-21 @ 20:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test