Söndag

Gårdagen Lördag:

Vi skickade iväg Mundus till hans nya hem.....
Det kändes så klart. Han har ju vart i våran ägo i 6 år.



Det innebar att vi även flyttade Scott in till en annan hage med andra hästar.
Det gick väl rätt så bra tycker jag. Inga skador,  fast "svettig-jagis", fick han.
Åsså red Maria honom igen för 6:te gången. Så det går framåt. OCH det går BRA!!!

På kvällen åkte vi till min barndomskompis Sara (och Pierre) i Wiiforsen. För att fira hennes försenade 30-års dag.
Och VI hade MYCKET trevlig!!

1.  2. 3.
 4. 5. 6.
7. 8. 9.
10. 11.

1. Sara
2. vera
3. Lisa med sin och Jonas son Samuel (Coolt att han är såå blåögd!)
4. Jag
5. Ann-Catrin
6. Jonas, Samuel och Lisa
7. Ann-Catrin och Samuel. (Han fick vandra i mångas famnar under kvällen.
Gud vilken sööt unge!!
8. Alla vi tjejer (utom jag som knäpper och Ann-Catrin) som brukar träffas. (Barndomsvänner sedan typ 25 år!)
9. Daniel, Henke och Jonas
10.Brorsan, Tommy och Pierre
11. Grabb-surra-kill-snack-bordet  *fniss



-GIRL POWER!!

Sedan drog vi på Oscar nästan allihopa. Där var det inte lika kul (som vanligt) som vi hade  innan.
Vi åkte därifrån kl 01.00. Tog en Taxi..... (Ghaaa! ! ! Vad dyrt!! Snacka om dagen-efter-ågren idag över det. Men vill man hem fort så.....)

Idag har vi bara myst med Irma och Gry på stödehuset i bassängen.
Mathilda är på kalas och bowlar i stan.

-Tack till snälla Mathilda S som satt barnvakt till våra 3 barn i går kväll och natt!!!!
Uppskattas verkligen!! ;o)

Till er alla:
Ett riktigt gott slut på den här helgen!!

P.S Min lillebror Robin i Stockholm har skaffat en blogg. Klicka HÄR


Kommentarer
Postat av: Sofie

Are u kidding??? Taxi hem till Edeforsen?



Kul att du hade med dig kameran så man fick se lite party pics!



KRAM

2009-02-22 @ 15:50:08
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Vera

Ja, kul hade vi som vanligt när vi träffas.Men jag håller med dig om att det inte var lika kul ute på Oscar. Vi gick och åt kebab och sedan tog vi också taxi hem. Dock kanske inte lika dyrt som för er, men jag håller med dig om att vill man komma hem snabbt så är taxi enklast. Ha det bra. Kram

2009-02-22 @ 16:07:50
Postat av: Sara

Superkul på festen och så roligt att ni kunde komma det måste vi göra fler gånger!!

Lite trött är jag nu och kommer nog att somna i soffan snart./ Kram

2009-02-22 @ 19:30:42
Postat av: Monke

Ser ute som ni hade rikitigt trevligt!

jag går hos en privat tandl, som har hand om tandl skräcka patienter...

2009-02-22 @ 19:42:39
URL: http://monkes.blogg.se/
Postat av: Kri(S)tina

Va roligt att se bilderna!

- Ni har blivit "tanter" ni med!! Haha!

Näerå skojjar bara ni är såå fina allihopa! Skumt att se alla så VUXNA med barn o allt! Gratta Lisa till bebisen fr mig!



Kraam

2009-02-22 @ 20:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test