Stort problem ang mina djur.

Usch och fy!!!!
Just nu så önskar jag att någon bara plötsligt rövade ALLA mina djur!!
Period vis så blir jag så less....
Problemet är bara att jag tycker ju så mycket om dom också.
-Men som nu när man städar...
 (!!!!!!!!!!!GGHHHAAAAA!!!!!!!!!)


Jag är allergiskt (på alla sätt) emot katt hår.
Och våran vita Cactus släpper så MYCKET!!
(-Tips?! JA TACK!!! Säg bara inte borsta, för det hjälper inte)

Åsså är det kallt och jobbigt på vintern med djuren ute.....
(borde man väl ha räknat ut  "pucko jag")
-G U U U D!!!!
Det är mitt STÖRSTA problem just nu.
Att jag inte vet hur jag ska göra.
Har faktiskt redan skänkt alla höns till Jenny G.
Och jag ångrar mig inte en sekund.
Tiden i livet känns lite fel just nu, för att få plats och tid med alla djur....

Trots att jag har de som jag alltid i mitt liv har velat haft.

Men jag kanske måste vänta i några år till, helt enkelt.

Barnen går ju givetvis före allt.
Och det är så jag måste tänka. Deras tid som små är så kort....
Skulle vilja ta med dom någonstans och visa vad som "finns"!!
Och ha roligt tillsammans med dom!!! Utan att hela tiden tänka "ekonomiskt" (pga djuren)
(Känns som ett liknande inlägg jag har gjort tidigare)

Vill någon köpa 3 st svarta ankor, som värper
svarta ägg? En hane och två honor.
300:-/paketpris


Har även "världens snällaste" shettis till salu.
*Mundus.
*Han är färgskiftare (skimmel)
På vinten är han brun och på sommaren silver/grå.
*Alla tillbehör + vagn ingår.
*Han är lite ohanterad nu, men ändock snäll att köra och rida.
Sparkas eller bits ej.
Lätt att lasta, verka och borsta.
10 år och super gosig/kelsjuk.
7000:- (
pris kan diskuteras
)
Står nere på Lindberga nu.


Om någon är intresserad av kaniner,
så hör av er!!

Mitt tel nr:
070-293 63 02

I morse när vi klev upp så visade temp mätaren på -27,8
FATTA vad kallt!!!
 Nu står den på -20,3
Åsså har vi ju massor med snö!! Var ut nu och tog några vinterbilder för dagen.









See you!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jo då det är underbart vackert ute....ännu bättre då jag kan vara inne. Vill att temperaturen ska bli lite mildare typ -10. Då kan både jag & Kruse vara ute.

Nå blir du med på spinningen på fredag?

Tjing

2009-02-11 @ 11:14:47
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag tycker du gör klokt i att minska ner på djuren i den här perioden i ditt/erat liv! Det är som du skriver, barnens tid som små är ganska kort. Djur kan man alltid skaffa sig sen. Men jag förstår om det känns jobbigt, man bli ju fäst vid dom oxå!



Hoppas allt går bra på nya jobbet!!



KRAMAR



2009-02-11 @ 12:48:11
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Mia

Djur är underbara. Men det är inte värt det när de tar all tid istället för den tid man vill ge sin familj.

Låter kanske elakt när jag skriver så, borde formuleras om, men du förstår nog hur jag menar.

Jag trodde att den lille redan var såld.



Ang. katten... RAKA! hihihi... Stackarn, va kallt det skulle bli.

Jag är glad att våran fetknopp har kort päls.



Vinterbilderna som man knäpper nu blir ju helt underbar. Jag bör nog leta fram kameran och ta en vända utomhus jag med. :-D

2009-02-11 @ 13:43:57
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Kri(S)tina

OJ! Vilka fina vinterbilder! Vackert...

Temperaturmätaren här nere visar +26 grader! :) Elaka jag! haha!



Om du vill "bli av" med djuren, sätt ut en "riktig" annons i en riktad tidning så får du både bättre betalt och större möjlighet att lyckas...?! Bara en tanke.

Många kramar.

2009-02-11 @ 15:04:42
Postat av: Madeleine Söderberg

Hej jeans-leggings finns på ginatricot, vero moda, bik bok, cubus.. Ja lite vart som helst kan man hitta dom. Det är inte svårt =)





Ha en trevlig kväll.

2009-02-15 @ 17:49:55
URL: http://madeleinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test