Träning och Gym

Stödehuset

Jag måste erkänna att jag har underskattat Stödehuset i alla år. TYVÄRR kan jag säga nu!!
Tror att det kan bero på den besvikelse jag en gång fick känna på, då jag och min svägerska skulle simma där. Och till min STORA besvikelse (och ovana) så var bassängen så super kort, tyckte jag.
Efter det har jag inte besökt Stödehuset nå fler gånger, i tränings-syfte.
Vilket har vart synd, tycker jag NU!
För det är ju kanon nära och bra,
trevlig personal och faktiskt möjligheter till dom flesta tränings grenarna, (som JAG är intresserad av).
Spinning, gym, body pump, m.m
I morse var jag dit och solade.
Sedan tog jag "grönt" kort på gymet. Och det var ett riktigt bra gym!!
-Så H E J  O C H  H Å Å!!
Nu tänker jag försöka gå dit de mornar jag har tid. Efter att jag har lämnat barnen.

Bassängen med bubblande vatten. Dubbelklicka för större bild. Bassängkanten med vattenkaskad och ny trappa. Dubbelklicka för större bild.

Barnen älskar verkligen deras bassäng sedan dom byggde om!
På helgerna är det över 30 grader i vattnet. 

Kanske vi ses där!!

P.s Mina förlorade kg är fortfarande bara -3 kg
Ska klara 12 kg till fram till den 1 Juli -09!!!


Update kl: 15.40

Nu har jag bakat en rolig mjuk-kaka som jag hittade receptet på nätet till.
Tänkte ju städa.
 Men vi har ju FASEN INGET VATTEN!!!
Jag var över till Ruth för att kolla så att jag inte var ensam om att vara utan vatten. Men hon sa att det var en läcka någonstans, som höll på att åtgärdas....(för 3 timmar sedan).

Daniel och jag ska på Hockey i morgon kväll.
Och då vill jag inte att det ska se jävligt ut här......


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja jag har oxå tränat där lite nu, perfekt när det är så nära. Å så underbart med det nya badet =)

2009-02-18 @ 15:37:30
Postat av: Mia

Jag är lite nyfiken på vad dom har för priser. Kanske du vet? ;-)

Om man löser månadskort el. dyl.

För det skulle vara så mycket enklare att ta sig dit istället för att träna inne i stan.

2009-02-18 @ 18:45:46
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Monke

Tycker stödehuset är bra! Kanske ses nått!!

Ha så trevligt ikväll!

Kram

2009-02-18 @ 18:54:36
URL: http://monkes.blogg.se/
Postat av: Maria

Stödehuset är helt ok, nära & bra. Sedan vart det ett himmla lyft då dom fixade simhallen. Jag utnyttjar det för fullt simning, spinning & body pumpen. Helt perfekt.

Tjing

2009-02-18 @ 19:41:53
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Ellenor

Självklart, den 28:e är spikad =) Vi pratade om det idag på Öppna Förskolan, funderade lite på huruvida vi kanske skulle boka bord och äta där innan dem börjar spela och så, insåg att vi kanske blir lite väl många för att vara hemma hos någon. Men nackdelen med det är ju att det blir lite dyrt, både mat och sprit.. Kostar ju =) Men vi får prata ihop oss lite mer om det där.



Åh, jag skulle också vilja gå dit på mornarna, dock har jag ju Devin. Men dem mornar Martin är hemma går det ju bra. Kanske följer med dig nån gång, och sola skulle jag verkligen behöva göra!

2009-02-18 @ 20:13:05
URL: http://inlevelse.blogg.se/
Postat av: Carro

sara:

Kanske vi ses nåt där då!



Mia:

Jag betalade idag (för sol och månads kort till gymet) 250:-

Grymt bra, tycker jag. Annars går dom pengarna bara till något annat "onyttigt" ändå.

Häng med!



Monke:

Vart var du idag då, när Andreas kämpade så tappert!? fniss

Ja, vi ses där.



Maria:

Jag funderar också på att komma igång med spinning och body pump. Vet inte N Ä R bara. Kanske att jag hänger på dig nåt, när det passar. `flirt



Ellenor:

Jamen det var ingen dum idé. Att äta där alltså.

Jag är med!!

Jobbar Martin för och efter- middag var annan vecka? Tänkte vilka veckor du skulle kunna hänga med. För det var riktigt skönt.....

-Hjärn massage, nästan.



KRAM TILL ER ALLA*

2009-02-18 @ 20:51:50
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Ellenor

Det är lite lurigt det där med hur Martin jobbar. Denna veckan har han eftermiddag, men från och med nästa vecka blir det bara tok. Norrskog har nämligen satt stopp för att avverkning här hemma, så dem skall bort till Åre och köra, dem kommer då att köra 3 dagar, vara hemma 3 osv. Så kommer det att vara i typ 2månader och ännu vet vi inte riktigt vilken dag dem sticker iväg, men nån gång under dem där 3 dagarna han är hemma så följer jag MER än gärna med. Får se nästa vecka hur det blir och när dem sticker iväg, sen ska här tränas =)

2009-02-19 @ 21:54:18
URL: http://inlevelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test