Ledig, hästar och vikt!

Oj oj oj om ni visste vad jag ska ansöka till!!  *skratt
Om jag klarar det så ska ni få veta, men om I N T E så säger jag det aldrig till nån!!
(Men som jag är så lär det väl slinka ur ändå vid nåt tillfälle)
DU Sussi vet ju vad, det är tack vare DIG!

Idag var en mindre stressig dag:

*Barnen till skola dagis
*Träning på Gymet och solning!! *lovely
*Fixade lunch (sallad och god kryddad kyckling. Med massor av majonäs och grädd-sås!)
Så det räcker även till middagen.
*Åkte till stallet och borstade och kelade med min häst (Scott)
*Nu hemma igen för att tvätta mig och hämta barnen.



-Åhh kommer min Matte, (sa han *fniss)




Susand tycker att Scott ska dela med sig av det han har i mun (sockerbit)

Till något helt annat.
Min vikt......
(Vissa av er kanske tycker att jag är tjatig, men jag har ett MÅL.
Som jag gärna delar med mig av resultatet till dom som är intresserad
)
Alla pratar om att man ska m ä t a sig överallt. Och det har jag aldrig gjort.
Men nu när jag b e s t ä m d e  mig i Nyår.Så jag tog och mätte (hur stavas det?) mig (den 21 Jan).
Och idag kom jag ihåg det!! Så då tog jag fram måttbandet igen. Precis en månad efter.

Midja: -7cm !! (Shitt vad glad jag blev)
Stuss: -2 cm
Lår: -2 cm
Vad: +-0

Jag blev faktiskt jätte glatt överraskad.
Men i vikt så är det:

-3,5 kg

Men jag känner ingen panik nu när jag tränar. Bara jag lyckas fortsätta med det.
Men det känns så, för jag tycker att det är riktigt roligt.
Och jag är på mycket bättre humör också!!

En stor gosig kram till er alla!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att slippa stressa. Fast jag ska inte klaga händer sällan att jag gör det...L.

Bra jobbat föresten. Måttband är underskattat.

Tjing

2009-02-24 @ 16:12:11
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Sofie

Super bra jobbat med måttbandet!! Keep up the good work! (det är snart 2 månader sen det var nyår, inte en ;-)

Skönt att du kommit igång med gymmet, sånt känns ju alltid bra! Då blir man mer motiverad att inte äta onyttigt oxå!



Kram

2009-02-24 @ 18:27:31
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej, va duktigt du är. 7cm känns ju dömycket! ;-0

Tycker du gör det skitbra!!!

Kram..

2009-02-24 @ 18:32:01
URL: http://preffen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sofie: Tack! Men jag glömde skriva att det var den 21 Jan som jag mätte mig. Och idag är det den 24:järde Feb, det blir väl 1 mån.... ;o)

2009-02-24 @ 18:32:55
Postat av: Sofie

Ja då blir det rätt, jag uppfattade det som det var vid nyår!:-)

2009-02-24 @ 18:44:42
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Emelie

får du ha barnen på dagis när du inte jobbar?

2009-02-24 @ 18:47:24
Postat av: Caroline

Emelie: Eftersom jag inte har någon fast heltidstjänst så måste jag, mer eller mindre, ha barnen på dagis. För att kunna vara tillgänglig om dom ringer ifrån jiobbet och vill att jag ska komma. Svar: Ja.

2009-02-24 @ 19:25:33
Postat av: Mia

På ett sätt är välmåendet det som räknas mest.

KOmmer man igång med träning och får det som en rutin så spelar det liksom inte nån roll vad vågen ändå visar. För man mår bra, känner sig pigg och framförallt så känner man sig mycket slankare än innan man började.

Jag borde nog ta och kolla om jag har råd med träningskort jag också. :-D

2009-02-24 @ 19:43:10
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Kri(S)tina

VAD DUKTIG DU ÄR! GRATTIS!! Kram

2009-02-24 @ 21:06:30
Postat av: Bodil

Vad du är duktig! =) Jag har också mätt mej och så och det är mycket trevligare än att väga sig har även gjort det under graviditeterna för att få se nån skillnad men det behåller jag för mej själv... Just nu skulle jag vilja komma ur denna jäkla elefantkostym och träna som alla ni andra duktiga =)

Stor kram

2009-02-24 @ 22:49:37
URL: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test