Ditt och datt

Här kommer ett litet "sommar-inlägg" för att visa att jag inte har glömt bort ER!!

Sommaren har vart både upp och ner när det gäller väder och vind.
Just nu så regnar det.
Och det kliar i mina fingrar....
-Jag l ä n g t a r efter att skriva på min BLOGG!!!!!
So, here we go again....

Funderingarna är många just nu, då det gäller jobb, i höst.
Eftersom Esprit inte blev något, tydligen. *besviken
Tanken går mest åt att starta en egen klädbutik faktiskt.
Jag har kollat upp det mesta och det ser ljust ut.
Men B A R A kollat!!
Inget är bestämt alls.
Ungdomligare fashion som riktar sig främst till tjejer/kvinnor.
Även lite barn och l i i t e herr (till en början).
Börjar känna mig ganska less på att vara anställd utan att veta hur länge, hur mycket, osv
Midwear är bra! Och där kommer jag att fortsätta i höst. På obestämd tid.
Och med mina tankar så kan det vara bra med 50% på  butik.
Innan man kommer igång helt sonica.
Jag TROR på min IDÈ!!

Förra helgen så var jag och mamma till Saxnäs igen.
Den här gången på 50-års kalas.
Cowboy inspirerat.
Det var jätte kul!
Fint väder också.



  

 
  
 

Utsikten från Bengt och Gittans husvagn.
Det man ser är Stekkenjok.

Jag börjar känna och förstå min mor på ett mycket bättre sätt än tidigare.....
Jag kan förstå att hon finner lugnet i fjällvärlden.
Luften är frisk, bebyggelsen gles, ingen stress, och bedårande vackert landskap!!
Skulle lätt kunna bosätta mig där om resten av familjen skulle hänga med.

Övriga sommar bilder:

  


Ja, vad bra! Då har jag skrivit av mig lite!!
Hahahaha!!
Känns skönt!

Ha nu en riktigt trevlig sommar där ute.
Tills nästa gång ni läser min uppdaterade B L O G G!!

Kiss to all of you!!




Kommentarer
Postat av: Josefin

Min blogg!

Gå in på den om du vill,har två bloggar nu!!

jossanbloggar.blogg.se

2009-07-11 @ 11:34:45
URL: http://jossanbloggar.blogg.se/
Postat av: Josefin

Här är min andra blogg!!



Gå gärna in på den med!!

2009-07-11 @ 11:35:58
URL: http://Josefin98.bloggagratis.se
Postat av: Anna Nilsson

Hej Carolin. Vilken kul blogg du har. Roligt att du lagt ut bilder från festen. Visst var det häftigt. Hoppas att allt är bra med dig.



Mvh Anna. (som oxå va me på kalaset)

2009-07-12 @ 20:04:50
Postat av: Caroline

Jossan: Jag ska kolla! *kram



Anna Nilsson:* MEN vad roligt att du har hittat hit!! Du var en riktigt rolig och trevlig tjej du! Mamma och jag surrade om dig på hemvägen...`fniss

Att du var så gullig och lättsam.

Hoppas att allt är bra där uppe! Du håller väl ställningarna tills nästa gång vi ses! `flirt

2009-07-13 @ 07:49:30
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vilken är din favoritårstid?

2009-07-13 @ 12:09:20
URL: http://pianot.blogg.se/
Postat av: Maria

Men vilka härliga bilder. Ja sveriges natur är underbar.

Jo nog har vi slappat ska du veta. Varit lata så in i norden men nu är man tiibaks till verkligheten.

Kul att man varit saknad i alla fall...L

Va synd att det inte vart nåt med jobbet.

Kram från granngårn

2009-07-13 @ 14:18:56
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Moster Sussie

Hej igen Carro!

Men vad kul att du har skrivit några rader om vad du har gjort och hur du har haft det!!! ;-) Mysiga badbilder.

Najs cow-girl... ^^ Fina bilder på dig och Kerstin i fjällvärlden.

...-Och att du ska öppna en egen klädbutik en vacker dag, det är vi nog många som har "vetat" i många år. Frågan har nog bara varit "NÄR"?

Kram-kram! ************

2009-07-17 @ 00:14:34
Postat av: Sofie

Vilka fina bilder! Det är verkligen en vacker natur där uppe :)

Längtar tills att få bada då jag ser dom sista bilderna på barnen...



Kram

2009-07-21 @ 16:04:05
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test