Tynderö

Det var så skoj i Tisdags då jag fick vara helt sonica med min far!!
Det händer så sällan.
Vi målade lite på deras hus, Lena bjöd på lunch!! :o)
Sedan åkte pappa och jag vattenskoter! Det var grymt roligt!!



Pappsen körde och jag åkte.....



Han visade mig runt i Fiskebåtshamnen.
Här där man kan lägga en slant och ta en färsk rökt fisk ur frysen...

Vad mysigt å bo så.....
Bara hämta en fisk till frukost-mackan, om man vill....



Kanalen ut till havet...



Så himla mysigt, sä nära "hem" ändå...
Jag förstår verkligen varför dom byggde hus just HÄR!!





Om man hade den båten, eller tomten.... *ler



Nu ska jag sluta drömma och fortsätta torka golven här hemma!
Ska iväg på jobbet till kl 10.00

Och i morgon är det 50-års kalas i Klingsta!
Fastra fyller ju för böveln "tant"!! Hahaha!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh va mysigt ni ser ut att haft!

Ser fram emot att träffas imorrn! :D

Många kramar!

2009-07-31 @ 09:11:01
URL: http://idapida83.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test