Blev ingen Chihuahua

..Det blev nog inget med Chihuahuan, Chica.... (tror jag)
För nu ringde Jojjes uppfödare Carina och berättade en ganska invecklad historia.
 Om att ägaren var yttligare en annan kvinna......
 Som inte ville ha hunden och därför givit den här flickan hunden,
 som i sin tur älskar den men är allergisk....osv
Men nu vet i alla fall inte ägaren hur hon ska göra.

 Så vi lägger ner...
 Det var ju nära i alla fall. Men det är klart, vem har en SÅN tur??!!

Jag är så nöjd med mina två älsklingar ändå.
Men det hade vart skoj för Irma....

Men jag ska göra som jag hade planerat i från först början.

**Ecco ska få bli avelshane, så småning om.

**Och Jojje ska ställas ut och bli avels hane han med. 

Men när rätt tillfälle kommer, så ska jag skaffa mig en Naken tik.
Vit och svart prickig!! Obesläktad med Jojje..
Å Å Å!!! Vart ska det sluta....
DÅ kan Irma få en valp där. *flirt
(Om intresset finns kvar då. Om typ 3-4 år till)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sofie

Trist det där med Chica, hon såg väldigt söt ut!!:)



Själv hade jag ju en väldans tur med Totte, tackvare dig!!! TACK TACK!!!!!!!!

han är grym ;-)



KRAMAR!*



P.S Krya på dig! D.S

2009-05-28 @ 21:53:27
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Men vad synd.

Verkar struligt det där med ägare hit och dit.

2009-05-29 @ 08:50:30
Postat av: Mia

Vovven såg söt ut. tråkigt bara att ni inte kunde få ett rakt besked med en gång. Jobbigt att bara vänta oh hoppas. Man hoppas ju lätt för mycket.

Men dina planer ser ju bra ut. ;-)

2009-05-29 @ 21:42:15
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test