Grym fest!

GRATTIS ALLA MAMMOR PÅ MORSDAG!!

Oj oj vilken fest det var i Brattås igår!
Massor med folk, ALLA TREVLIGA!
Bra band som spelade och ett jäkla ös.
Vaknade i morse med VÄRSTA  L Å R K A K A N!!  Och grönska på både stjärt och knän......(????)
Och dessutom o l j e f l ä c k a r....
-GHAA!! Mina nya vita jeans!!!
...Behöver jag nämna mer.......
MEN DET VAR EN GRYYYM FEST!!

Ikväll har vi ätit tre rätters nere på Galltström.
Tillsammans med brorsan och hans familj. Och mamma, mormor och Marias mamma.
Det var gott och trevligt!!
Bilder kommer i morgon!

Sov gott allihop!!


Kommentarer
Postat av: Camilla H

Tack själv! Skit kul att träffa dig och din kompis! Bara toa traktorn är en upplevelse...

2009-06-01 @ 06:49:18
Postat av: Kri(S)tina

Visst är det härligt när man har en SÅN kväll! och sedan avrunda helgen med glatström och gott sällskap! Du verkar ha haft en ok helg ;) Kraam

2009-06-01 @ 07:43:21
Postat av: Kri(S)tina

Haha! glatström! ja, det lät ju gladare än galt i alla fall! Haha!

2009-06-01 @ 07:44:08
Postat av: Sofie

Ja det var en väldans rolig fest!! Åkte du hem tidigt? Tyckte inte att jag såg dig senare på kvällen?



KRAM

2009-06-01 @ 08:08:03
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Camilla:

Kul som bara den att träffa så glada och trevliga tjejer som den kvällen!! NI var grym!! Ni gjorde kvällen till vad den var!! Kommer du ihåg....(?)

(Jag bjöd ju typ ett helt gäng på middag då, ikväll kl 17.00....Kommer ni?) :s



Stina:

Ja, det var verkligen en behövlig "fylla" asg

Som slutade med en tidig kväll.... Men oj vad trevligt vi hade!

Ja, Galtström var pricken över I den här helgen flirt



Sofie:

Jaa....Lite tidigt kanske det blev. Hahaha!! Men jag hade roligt från början till slut!! Du då?



Kram på er allihop!

2009-06-01 @ 10:56:04
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jo jag hade skit skoj, åkte hem vid halv 2! :)

2009-06-01 @ 12:15:12
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test