lite allmänt bara....

Idag, eller rättare sagt NU, så tänker jag putsa mitt skitiga köks-fönster!!
Önskar att jag hade råd, så skulle jag ha köpt nya vita, fina gardiner till vardagsrummet och putsat dom fönstren med.... Men det blir väl framöver, nu när jag har fått så MYCKET jobb!

Jag är fortfarande helt överlycklig över det! Att jag har lyckats få så mycket jobb, som ändå passar med barnen och dagis å fritids och hela billevitten!! SÅÅ jäkla skönt! Äntligen kanske den här mardrömsliknande situationen (som det faktiskt har känts som) är över! Jag tackar alla goda GUDAR för det!!!!!
Pengar är inte allt, var det något snille som sa. Men visst fan kan dom ställa till med mycket om man är utan dom!!!!

Idag jobbar jag på Kappahl. I morgon Kappahl, Onsdag Midwear, Torsdag Kappahl och Fredag Lördag Midwear. Sedan LEDIG (efter 12 dagar) på Söndag!! Härligt!

Lite bilder från senaste dagarna:



Gry kissar (gömd bakom lekstugan) hos farmor. *fniss
Och kusin Agnes tittar på ! *flirt

 

Vad tycks om mina nya örhängen, sjal och tröja?



Irma och kusin Maja, har roligt på Farfars fyrhjuling.



Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det var ju dom kläderna du hade i lördags! Och jag sa inget! Sorry! Men då säger jag det nu: SNYGGT!

2009-05-18 @ 11:22:17
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: sonja

GRATTIS!!!! Guud så glad jag blir för din skull=) Då kommer vi väl att jobba i samma hus=) WEEEIIIOOO!!! Kanske kan luncha ihop nått=)

Kram Sonja

2009-05-18 @ 11:44:31
URL: http://sonjanasstrom.blogg.se/
Postat av: Veronica med fam.

SÖTA LILLA GRY!!!!!!

2009-05-18 @ 19:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test