Nu jäklarns bloggas det!!

Många inlägg bli re.....

Har jobbat i Fränsta. Men fy vad sjuk jag känner mig...Bläää!
Ont i bröstet och tjock i bihålen. Känns som att jag även har feber.....
Och det är sällan febern drabbar mig!!!

Ja, nu har jag bestämt mig när det gäller Chica.
Väntar bara på att "mamman" i familjen ska höra av sig nu.
Efter kl 21.00 skulle hon ringa.
Daniel tyckte att::::
-Det var en fin hund.
Så sa han. Hihiii....
Och då menar han det ´ler
Vanligtvis brukar han vara tyst när mitt "djursinne" dyker upp och han inte gillar det som är i kikarn.

Fast liite fundersam måste jag säga att jag blev då jag läste Stinas kommentar på mitt förra inlägg.
Om att Chihuahuan låg högst upp på listan för bitska hundar.
Så jag tog och läste en hel del om dom.
Och listan hittade jag inte, men annan kuriosa.
Dom HADE lätt för att bitas om dom blev rädd....hmmm..
Men det var från individ till individ.
Och jag tänker testa om hon är ett undantag. Jag tror det...
Men jag ska prata med mamman om det i kväll.
Självklart vill jag inte riskera barnen!!!!!
Men det stod även att det kan i många fall bero på ouppfostrade-prydnads-hundar.
Jag såg ju faktiskt programmet med Cesar då det handlade om just Chihuahuer.

Var det någon mer som såg det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Näe, missade det programmet! Annars det ju ett underbart program att se på. Jag vet själv inte så mycket om Chihuaher, utan vet egentligen bara det som jag berättade att uppfödarna sagt! Men nu hörde jag att det inte blev nått... trist, för dom är rackarns söta! Får se om Emmas önskning kommer tillbaks! Då får ni komma o gosa på den hunden! =)

2009-05-28 @ 22:28:04
Postat av: Kri(S)tina

och det var jag då däruppe.... ;)

2009-05-28 @ 22:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test