NU SKA NI FÅ VETA!!!



Nu ska ni få veta!!!!!

Den person som jag först ville prata med, har jag pratat med alldeles nyss, nu i kväll.
Och det var min nuvarande Chef Sarah, på Midwear i Fränsta.

Igår när jag gick ut ifrån Kappahl, så stötte jag på en tjej, som är kusin med min kusin. *fniss
Hon hade fått chefs tjänsten på ESPRIT, klädbutik i Gallerian i stan.

-FATTA ATT HON VILLE HA MIG DÄR I HENNES BUTIK!!!!
JAG BLEV ERBJUDER/FÖRFRÅGAD EN FAST TJÄNST!!!!! 75-100%

Och givetvis så var jag inte dummare än att jag tackade JAAAAAAA!!!!!

Pratade med henne i kväll igen. Och allt låter ju bara TOPPEN!!!
Jag får jobba många timmar när jag väl åkt in till stan. Och ledig fler dagar i stället.
Helt perfekt!!

I´M SO HAPPY!!!!

Jag börjar i början av September

Ska träffa han som är chef över fyra butiker på Tisdag till veckan.
-Spännande!!!

Det var gruvsamt att ringa till Sarah.
Men hon är så snäll och gullig, så hon förstod.
Men hon tyckte att det var väldigt tråkigt. För hon tyckte att allt hade blivit så possitivt sedan jag började där.
(Kul för mig) Och att vi skulle göra det bästa även av tiden som jag har kvar där.
-Stackarn.....
Men jag lovade att om hon skulle behöva hjälp med något sedan, så ställer jag givetvis upp, om jag kan.

DET VAR VAD JAG HAR GLATT MIG SÅ HEMSKT ÅT DOM SENASTE DYGNS TIMMARNA!!!!!


-NOW YOU KNOW!!



 glamorous cotton t-shirt P40790 2 €; 34.90 - click here -

esprit


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!

2009-05-14 @ 22:26:23
Postat av: Maria

Stort grattis till dig. Jätte kul för dig.

Kramen till dig från granngårn.

2009-05-14 @ 22:35:26
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Sofie

WOW, va roligt!!! Stort grattis till dig!! Förstår att du är GLAD!!!



KRAM*****

2009-05-14 @ 23:43:58
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Kri(S)tina

GRATTIS! Kraam

2009-05-15 @ 08:58:10
Postat av: yvonne

Grattis till jobbet,kul!!

2009-05-15 @ 12:37:15
Postat av: Angelica

Ett supergrattis till dig!!!

2009-05-15 @ 18:01:28
URL: http://anga.blogg.se/
Postat av: Kusin Ida

STORT GRATTIS kussen!!! Å Grattis i efterskott på födelsedagen oxå :-D

Hoppas allt är bra med er!

Många kramar!

2009-05-16 @ 08:43:35
Postat av: Mia

Gud va roligt!!!! Stort GRATTIS!!!!!!!!!!

Förstår att du längtar som sjutton nu! :-D

2009-05-18 @ 11:46:02
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test