Trötter

Jag sitter nu och jäspar vid skärmen....
Har kollat efter besiktningstid, men ack.....
Få någ kolla i morgon bitte igen.

Idag var det riktigt skoj på jobbet (Kappahl). För Irma och Mathilda följde med mig. Dom ville gå på stan medans jag jobbade.
Roligt, tycker jag. Dom hade sparat strax över 600:- var, som dom brände på 2 timmar ungefär. Hahahaa!
-Smågryn.... Dom hade i alla fall väldigt roligt.

När vi kom hem så ringde dom efter Tova och Elias. Så dom hann och leka i 2 tim. Och så klart, så hade dom ju lika roligt som vanligt!!!

Gry åkte traktor här hemma med pappa hon. Dom skottade ur hästskiten ifrån hagen och flyttade på ett hund-hus. Så nu fick Naima det betydligt större i sin rastgård. SKÖNT!

Ska väl snart ta hem Scott. (Därför fixade Daniel hagen idag) Han fick ridas ut i dag igen, av Gunilla *ler. Och det gick bra. Hon märkte inte av några ömma hovar.
Jag varnade henne innan att hon red att hon  måste vara uppmärksam, för han har vart lite öm.

Godnatt!!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test