Storfrämmande på G!

Åhh vad det gick bra på intervjun i kväll med Malin och Roger!!!!!!!! (Regions chefen på Esprit)
Han var super trevlig.
Så här skrev Malin på ett sms till mig, när jag satt i bilen, på väg därifrån:
Wiee Roger tyckte jättemycket om dig!!
Kul kul

hörs nå mera i veckan! Kram Kram vännen/ Malin

-Det är nog possitivt som det känns!

I morgon ska vi få stor-främmande!!
Av Stina och Hannes! Det ska bli riktigt skoj!!
Synd bara att jag jobbar ända till kl 17.30......
...undra om dom tänker sova över här....(?)

Här är lite kläder som jag shoppade till Gry idag:

   

-Alltså hur sööt kommer inte ungen att bli i dessa Baggy jeans
 och den enormt gulliga väst som jag köpt till!!??

Ha en trevlig kväll!
Natti!


Kommentarer
Postat av: Kri(S)tina

Hej gumman! och tack för allt! Det var som vanligt mysigt att träffa dig, Daniel och söta barnen! och lilla Gry som jag fick träffa för första gången. Tack också för god mat och all värme som ni delar av er med i ert fina hem. Puss o kram till alla! från Stina & Hannes

2009-05-21 @ 00:15:20
Postat av: bitte

Hej tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Marita

Du får säkert jobbet, du är värdens trevligaste och mjukaste person, du passar till ett sådant jobb. Kram

2009-05-24 @ 23:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test