LITE SMÅTT OCH GOTT

Hej.
Ja, jag vet inte hur jag ska få tillbaka inspirationen till bloggen.
Det är ju väldigt roligt att skriva av sig. Men ibland finns ingen tid eller ork. Och så har det vart ett tag nu.

Nu har jag precis kommit hem ifrån Maria och Fredrik.
Jag har ju flyttat Scott dit på grönbete. Och det var lite kämpigt må jag säga. Han är ju så van att rida ut med annat häst-sällskap. Så när det bara blev han och jag så blev han orolig. Och ju längre ifrån hästkompisarna vi kom desto mer orolig......
Zick zack på vägen och hopp hit och hopp dit. Tillslut ett LÅÅÅNGT snedhopp ner för en slänt och ut på en läggda.
Då tappade jag både ork och tålamod. Så då gick både häst och jag sista biten. *Hihihii
Snacka om svett-pass!! (Och "vissa" bilförare blir man ju bara så jä...la brydd över!! *Elak)

Irma känner sig lite sjuk idag, så i morgon får hon vara hemma med mig. Det är EN av mina TVÅ lediga dagar resten av Maj månad.
Kappahl har ringt, vilket glädjer mig oerhört. För pengar är välkommet oavsett när. *ler
Så 40% jobbar jag i Fränsta och resten av tiden på Kappahl. *flirt

TACK ALLA NI SOM GRATTADE MIG IGÅR PÅ MIN FÖDELSEDAG!!
Och alla ni som kom (blev riktigt överraskad att min lillebror från Stockholm kom *GLAD) och alla ni som skrev här på bloggen.

Den här fina cykeln fick jag av min älskade familj:



Och TACK Jenny för den trevliga kvällen som du så snällt bjöd mig på!!!
Det var riktigt trevligt. God mat och gott sällskap!!

(Vi var på LRF middag och sedan crusing i Timrå, i en Buick)



Cool va?? *ler


Här kommer lite blandade bilder ifrån den gångna tiden då jag inte har hunnit blogga:

  
  
  




GRY, MATHILDA, IRMA OCH LILLA KUSIN ALMA!!

...AVSLUTAR SÅ.


Kommentarer
Postat av: Maria

Nä ibland är insperation att blogga som bort blåst.

Man får gratulera i efterskott. Hipp Hurra.

Jo pengar är alltid trevligt att få.

Snygg cykel.

Tjing

2009-05-10 @ 22:42:05
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Kri(S)tina

Fiina bilder på er! Sakna bild på dig bara... ;)

Haha! tröjan på bild 8 tror jag det är... kul! Robin & Emmas gamla mussetröja. Bra att den kom till användning!

Kraaam från ett soligt och varmt Stockholm

2009-05-11 @ 08:33:07
Postat av: Sofie

Va tråkigt att du var "tvungen" att gå sista biten med Scott! Men övning ger färdighet...:)



Kul med bilder, men hade hoppas på mer bilder från din lördags kväll ;-)



KRAM*

2009-05-11 @ 11:33:52
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Maria: Tack



Stina: Ja, just det! Tröjan är efter Robin ;o)



Sofie: Det blev så lite bilder på lördag kväll. Ryggarna på Jenny och Stefan och Maria i ett stort smile. Men kanske jag borde ha lagt ut dom.... Äh du får se dom sedan ändå. *flirt

2009-05-11 @ 12:32:04
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Angelica

Grattis i efterskott!!! :)

2009-05-11 @ 22:47:13
URL: http://anga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test