Fortfarande sjuk

Hello!
Här är fortfarande barnen sjuk.

Mathilda är feberfri nu, Irma har just NU ingen feber heller...

Men GRY!!
 Snacka om HET!! Igår kväll och hela natten, så har jag försökt sänka hennes feber med både flytande alvedon och suppar. Men hennes feber har stadigt hållt i sig. Het som en stekpanna!! Igår kväll kollade jag tempen, då hade hon 39,8...
Och hon känns lika het nu på morgonen.
Och är super slö också såklart.
Jag får se under dagen om jag åker till vårdcentralen.
Men eftersom det försvann på dom andra tjejerna så antar jag att det försvinner på Gry också.

Nu är jag ledig i 2 dagar.
Så vi får se hur allt utvecklas.

Oj vad valparna växer. Dom låter hela nätterna bredvid sängen :)
Än så länge går det bra.
Men snart får vi nog byta ställe till lådan.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kan tänka mig att dom "lever om" mer och mer framöver och då kanske det inte blir så mycket sömn för er, hihi!



Kram

2010-04-06 @ 09:27:59
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Mia

Näe, fy. Det är verkligen inte roligt att vara så sjuk. Hoppas Gry snart är pigg igen!

2010-04-06 @ 11:01:14
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Mamma

JA., DE MÅSTE VARA JOBBIT OXÅ , Å HA DOM ALLDELES INTILL,SÅKLART..MEN NI FINNER/FILLURAR SÄKERT UT SNART ETT BÄTTRE STÄLLE..??SÅ NI FÅR ERAN BEHÖVLIGA SÖMN, SÅ NI BEHÅLLER ER UNG Å FRÄSCH..= MYCKET VIKTIGT MED SÖMN !!!

2010-04-06 @ 22:37:22
Postat av: Mamma

HÖRRUDU,, MODELLERNA FRÅN BILDERNA OVAN, KAN VÄL INTE GÖRA REKLAM FÖR ZIZZIS ???

2010-04-06 @ 22:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test