Jaktstigen



I helgen är vi ledig!

Men chemat är fullspäckat ändå.
På Lördag är det Jaktstigen. Och jag har lovat att dela ut priser i år igen.
Jag gillar ju sånt ja! Använda rösten.... ;o)

På Lördag kväll ska jag ut med jobbet igen.
Eftersom vi vann en tävling på jobbet och vann lite gemensamma pengar,
så har vi anmält oss till en husfest.
Alla butiksarbetare inbjuds till Festvåningen på storgatan.
Middag och efterrätt!
Men jag ska inte dricka alkohol.
 Dels för magen och sedan så vill jag vara pigg på Söndag!! :D
Då ska vi (Daniel och jag) fixa en massa, som vi har planerat, hemma på gården.

*Bla fixa utestallet till hönshus.

*Flytta på hundhuset, igen.

*Och riva ett skjul.....

*Där vi sedan ska bygga en lite "gård" till barnen och deras kaniner =)

Lite fix, som ni ser.

Jag är ju ledig Mån-Tis också.
 Å då kommer ju lilla Alma på Måndag och ska sova här tills på Tis.
Jag LÄNGTAR!!
Jag köpte en dagis-ryggsäck till henne idag, på Åhlens.

En rosa Barbapappa =) 

Sov gott alla vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test