Kvällarna



Det här är jag det, på kvällarna:



*Borde måla tavlan dit dom svarta pilarna går....
Men har inte tid.
Facebook och bloggen stör....
:)

*Skulle inte äta gotta, men det är ju såå gott och man blir så glad då ju....

*Tel...Tja, nån kan ju vilja något.

*Åsså har vi den förbannade Näs sprayen, som jag älskar motvilligt!!!
(Beroende, var nog namnet) Dom ligger i varje byrå låda och står på nästan varje hylla...

-oopps!! Idag blev det plötsligt TVÅ inlägg.
Jag är visst på G!!
Måste bero på vår energin!

Men vart är alla kommentarer!?? Har ni slutat att kommentera mig? :(
Det var ju inte så värstaste kuligt.... :(
Dom sporrar ju till fler bilder och bättre inlägg.
Kom igen!! Så farligt är det väl inte.

Vilka är ni nu som läser?


Kommentarer
Postat av: maria

jag far aldrig hemifrån utan nässpray,dom finns överallt här hemma oxå!jobbigt...men va gör man?inte roligt att va/bli täppt i näsan hela tiden,som man blir av den förbannade "drogen"!!!

2010-04-26 @ 22:26:12
Postat av: Anonym

Haha ja du är rolig du GUMMAN

2010-04-26 @ 23:58:03
Postat av: majhild

Hej Caroline!

Jag är en av dina läsare. Du minns mig säkert. Kul att du uppmanar till kommentarer, det brukar jag också göra men dom flesta är så dåliga på det, men visst är det kul att få lite gehör när man anstränger sig. Enda gången det blev riktigt många kommentarer var när jag tänkte lägga ner för jag trodde inta att jag hade några läsare, men det hade jag, fler än jag visste. Det kanske är samma med dig :-)

Anita

2010-04-27 @ 00:54:11
URL: http://http:/majhild46.blogspot.com/
Postat av: lisa

Hejsan Carro jag går in och läser. Tyvärr så hinner jag inte alltid att komentera, då Samuel vill gå och spela piano eller hittar på något annat bus.

Det är svårt att se kommentarerna, det är svart text och en grå svart bakgrund, en liten parantes bara.

Kramis från Lilla Lisa

2010-04-27 @ 07:50:34
Postat av: Carro

Ok Lisa... Stina säger också att det är svårt att se.... Ska försöka lösa det på något vis!! :)

Vire kul om du tog med Samuel hit nån gång och kikade på alla djur! Barnen brukar älska det! Men ni kanske ska vänta tills kycklingarna har kläckts! KRAM till hela familjen!

2010-04-27 @ 08:58:12
Postat av: Mia

Fy vad jag känner igen ett sånt inlägg.

"ska bara...." Ska bara innan jag ska hänga tvätt... osv.

2010-04-27 @ 13:20:46
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Vera

Ja, jag är ju också en som brukar läsa. Det är kul att följa dig och din familj. Tyvärr är ju jag lite dålig på att kommentera, men ska bli bättre:)Hoppas allt är bra med er och vad spännande med kycklingarna!Dom måste vi komma upp och se när de kläckts. Vi måste hitta på nåt snart, skulle vara kul att ses igen och som sagt har du vägarna förbi så fixar jag kaffet!! Ha det så bra, kram!

2010-04-27 @ 20:35:19
Postat av: Carro

Kul Vera!! Jag får skämmas när jag erättar att jag faktiskt har åkt förbi några gånger utan att stanna.

Men jag har alltid så bråttom. Det är jobbigt!! Jag är en väldigt stressig person, har blivit så tyvärr...

2010-04-27 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test