SÅR- på låtsas

ÅHHH!! Jag är AS nöjd!! Över färger och vax som jag har köpt! (Till maskeraden i morgon)
Med vaxet bygger man huden... Den fäster bra. Och man kan måla på den! 



Jag testade göra ett sår, här är ett suddigt resultat:
Jag har "negro" kräm runt om.



 

Här är Irma. Henne målade vi lite blått och grönt runt om:



Det kommer nog att bli kanon!

Jag ska vara Indianfärg i ansiktet, urringningen och händerna....
i urringningen ska jag försöka göra klösmärken efter en björn!!

Vad tror ni om det??

Bilder kommer i morgon och på Söndag. Alltså resultatet.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Fy va läbbigt! Ser väldigt äkta ut...

Jag har jätte svårt att se komentarerna på din blogg, texten försvinner i blommönstret... bara jag...? Pöss och ha så roligt imorgon! spännande att få se bilder sedan. :)

2010-04-16 @ 12:40:56
Postat av: Elin

Det där kommer ju bli grymmt Carro! Ni kommer få hur roligt som helst :D, ingen tvekan om saken!

Stor Kram

2010-04-16 @ 18:55:11
URL: http://eyes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stina: Jag ser inga blommor.... Men jag hade DET problemet när jag nyss hade gjort om hela designen (ett halv år sedan). Ska försöka fixa!! =) Tack, vi ska ha skoj!



Elin: Tack Elin!!!!!!!<3 Och lycka till på jobbet i helgen!!

2010-04-17 @ 07:32:41
Postat av: Sofie

SER FRAM EMOT BILDER!! :))

2010-04-17 @ 10:57:10
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Tove

Det kommer att bli helt suveränt Carro, så jäkla kul att du gör det fullt ut!

2010-04-17 @ 11:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test