23/8 2010

Barnen ligger i sina sängar och försöker sova.....
Idag var deras första dag på skolan efter sommarlovet.
Mathilda hade fått glass och ritat större delen av dagen. Men Irma kom hem lite besviken efter en arbetsam första dag på skolan.
Men båda hade såklart längtat efter sina kompisar!! Och det hade vart lika besvarat i från alla kompisars håll =)
Jag är så lyckligt lottat!!! Att våra barn inte har problem (än så länge) med det sociala nätverket. Som dom faktiskt håller på att bygga upp. Och jag tycker att det ser ljust ut för deras del. Dom klarar sig fint. Tack och lov!!!

   



Ikväll cyklade dom bort till Lindberga (Ridskolan). Jag åkte efter med bilen. Bara för att se hur dom klarade det. Eftersom jag kommer att jobba kväll, varannan vecka....... Men det gick så bra så. Både dit och hem. Irma red på Rocky (B-ponny) och Mathilda på Lina (A-ponny). För Irma gick det undan =)
Mathildas häst var lite trögare att få fart på =)
I morgon kväll börjar Gry sina rid-lektioner. Hon längtar!!
Oj oj oj vad tiden går undan.....




Rensade ett förråd idag. Där jag hittade en  gammal "BOK" (Min egen bok) om mig själv.....
Från 1990. Då var jag alltså 12 år.
Där man skulle fylla i färdigtryckta frågor. 

Mina drömjobb:

Jag vill bli skulptör, skådis, konstnär, diktare, eller få jobb som dommare på djur-utställningar, djur vet, frisör

eller sångare......

Mitt liv om tio år:

Då har jag 4 barn och en snäll man. 3 flickor och en pojke. Flickornas namn ska vara Linda, Susanna och Izabelle. Pojken ska heta Christoffer eller Charlie. Jag ska vara gift och lycklig. Vi ska ha pool och en stor fin trädgård med mycket blommor, plommonträd, äppelträd och massor med fler fina saker. Huset ska vara stort och vitt. Jag vill att vi ska vara rik. Vi ska ha två baerder collie, 5 får, 10 hönor, 10 kaniner, och 3 grisar.

Vi ska ha en röd Porshe och en svart Corvette. Och vi ska ha en liten ladugård.....


Hahaha!!! Man kan ju inte annat än skratta. Vissa saker stämmer ju faktiskt. 3 flickor tex.......
Och alla djuren.....
Det var riktigt roligt att hitta igen boken. Mycket som man hade glömt...... Både på gott och ont.

På FB lägger jag ut bilder på Bruduppsättningen jag gjorde i Lördags.... =)
See you soon!


Kommentarer
Postat av: carina Johansson

Ja och pojken kommer kanske han också :)

2010-08-24 @ 17:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test