OOppidoooo!! =)

Morsning korsning...

Ja dessa kvällar då Daniel jobbar eftermiddag så har jag tid att skriva här.
Annars umgås vi i soffan =) Eller ute i stall eller trädgården... Vi smider nya planer ständigt!! ;)
Och det gillar vi! Nya projekt hela tiden.

Just nu sitter jag och väntar på att Gry ska somna på sitt rum.
Hon har faktiskt legat med oss i sängen fram till nu. Lite VÄL länge kan tyckas.
 Ursäkt: Hon är den sista och minsta. (Gills det?) ...njeee... egentligen inte.
Men nu är vi på god väg. Tredje kvällen som hon somnar och sover i sin säng.
SKÖÖÖÖNT!!! Annars vaknar vi alltid med ryggsmästor. Över att ha legat som en krok, för att Gry ska kunna ligga lodrätt, vägrätt och på tvären i våran säng.

Bara jag vet att Gry har somnat ordentligt så ska jag sticka iväg till Jenny och hämta en säck med hö.
Vi hann inte hämta en bal idag. Utan Daniel är ledig i morgon och gör det då i stället.
Så då måste jag ju fixa höet på något annat sätt i kväll. TACK JENNY!!! <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Samuel har sovit i sin nya säng i snart två månader nu. JAg är så glad att det fungerar. Han är ju inte två år ännu. Det är lättare när han har marddrömmar eller är rädd för något att komma smygandes själv. Än att man ska kliva upp och lyfta ur honom från spjälsängen. MEn visst är det mysigt att ha dom intill sig. Kramen

2010-08-26 @ 19:34:29
Postat av: Vera

Känner igen det där. Vi har nu två små som kommer tassandes mitt i natten och det blir trångt för som sagt de ligger inte still:)Det brukar sluta med att jag ligger i fotändan eller att jag ligger i Jespers säng medans alla andra sover som stockar! Ska ta tag i det där, men har inte orkat ännu....Ha det så gott, kram!

2010-08-27 @ 19:11:32
Postat av: Carro

Lisa: Vad duktig han är!! Ja, man är liksom mer pincipfast med första barnet... Men jag LOVAR att man blir slappare för varje barn ;) Men kärleken växer sig bara starkare till sina barn hela tiden!! Otroligt hur mycket kärlek man kan få plats med inom sig. Oändligt mycket!



Vara: Hahaha!! Jag känner också igen "slöheten". Man har liksom blivit bekväm med att foga sog efter barnens behov. Men till slut kommer man på att man saknar sitt eget behov också!!



Kram på er bägge! <3

2010-08-28 @ 09:15:11
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test