Ditten och datten

Onsdag kväll..... min sjätte dag på jobbet.
Nu jobbar jag 3 dagar till, sedan är vi lediga i 10 dagar!! Underbart.
Då blir det till att bygga Hästhage och städa förråd inför vintern.


Idag var Ywonne hit och hjälpte mig med att städa ur lite skåp i köket.. Mycket snällt av henne. Jag hinner inte med allt själv.... Eftersom jag har bestämt mig för att sluta stressa. Jag lever som jag vill, med Barnen, Daniel och alla Djur. Och jag skulle vara ett Helgon om jag skulle kunna sköta om allt här hemma och samtidigt hålla snyggt och städat överallt. Det är bara acceptera att jag inte hinner. Jag vill ju leva lycklig i min Idyll..... Inte ha ständig ångest och hjärtklappning för att jag inte hinner att ha FIIINT!!! Jag jobbar ständigt med att bara se dom possitiva sidorna av livet! Och dit hör inte städning ;) Punkt slut!!

På Lördag kommer min efterlängtade häst hem, Scott!
Som jag längtar!! Jag längtar faktiskt efter att RIDA!!

Och på Lördag kväll ska vi till Marie Öhberg på 40 års kalas. Det ska bli skoj!!!

Ni ska få se lite bilder på vad min häst har lärt sig när han varit borta hela sommaren.
(Tänkt då på hur stor och hög han är!! 180cm och väger 900 kg)





Lina är såå duktig!! Nu hoppar dom 80 cm tillsammans. =)
Men jag kommer ALDRIG att prova mig på det. Nej, Tacka vet jag skogsturer eller "mark" träning =)

Men jag ser att han är betydligt mer musklad nu än i våras :)) Lillgubben!! Jag längtar otroligt mycket efter honom nu........

Trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Väger han 900 kg?? Oj oj! Även om han är hög så ser han inte ut att väga ett ton!



Jätte fina bilder på Lina & han :)

2010-08-12 @ 11:38:10
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahaha!! Jodu, det gör han! En riktig bjässe seru.... Ja jag gillar dessa bilder. Jag hoppas att jag får fler =))

2010-08-12 @ 18:03:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Mia

Han är ju så otroligt fin!



Tack för inbjudan förresten. Joel håller på att natta kidsen, så jag ska ta ett snack med han sen. :-D

Men vi ses på partaj på lördag redan. :-D

2010-08-12 @ 21:05:41
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Sofie

Har du ett "måttband" som du vägt han med?

2010-08-12 @ 21:21:43
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Mia: Då blire rajraj :D KUL!!



Sofie: Nej, med våg.

2010-08-12 @ 23:26:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test