Bad och frys

Nu har jag precis badat
 i karet med minsta älsklingen.
Lillgumman har nog åkt på ögoninflamation.....
Så i morgon ska jag vara hemma från jobbet med henne.
 På Tisdag är jag ledig.
Så det passar ju bra nu :(

Våran stora frysbox har gått sönder.
(Märkte Daniel idag)

Den vi hade ALLT älgkött i och en halv gris!!!!!!!!!!

Så jag vill säga T U S E N TACK!!! till mina svärföräldrar som alltid ställer upp i nöden.

Bert hjälpte Daniel att bära in våran nya frys och ut med den gamla...
Ywonne hjälpte till med köttet.
Som tur var så klarade sig ALLT. Det var fortfarande fruset, mycket av det i alla fall.
Själv var jag ju på jobbet....

Nu ska jag sällskapa Daniel framför tv:en.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Elin



Men det betyder ju att vi inte kommer ses idag ju Carro :/! Men vi kanske ses på onsdag ist?

Hoppas ögoninflamationen inte håller i sig så länge, inge roliga grejer de där!!



kram kram

2010-01-18 @ 08:41:46
URL: http://eyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test