Hemma hos mig



Jag har ju verkligen haft tur!
Så mycket hjälp som jag har fått att röja här hemma!!! Och så mycket som jag fick gjort själv, tack vare dom !!
Tack tack snälla ni!!!
Något som har hängt över mig i faktiskt FLERA år.....

Kolla bara våra garderober!
U n d e r b a r t!!!

 Min och Daniels.....
 Irmas hängande....
 Mathildas liggande..

Det känns SÅÅÅÅ skönt!!

På Fredag ska tjejerna på jobbet ut. Och jag vill så gärna hänga på.
Men jag har ett problem...
Jag stänger kl 20.00 i Birsta. Och ska då möta upp ett par från Umeå. Som har med sig en grej som jag skulle behöva frakta hem till Stöde direkt.
Är det någon som ska ner till Birsta på Fredag kväll och som skulle kunna ta hem den grejen åt mig??
Det vore guld värt!

Här har hänt så mycket!

*Axel (hästen) slet sig ur boxen en natt och åt ur Kraft tunnan.
 Så vet. fick komma akut. (Dyrt! Men tack och lov, han överlevde).

*Vi har träffat så många "magsjuke-offer", men har ännu klarat oss.
Senast igår kväll.
Då vi var över och jag klippte Larssons familj.
När vi åkt så kräktes Sigrid...
..jag v ä n t a r....

Tja..... Mer orkar ni väl inte läsa om....
Så fortsättning följer....


Kommentarer
Postat av: Mia

Näe, jag hoppas verkligen att ni klarar er.

Vi spärrade in oss helt och hållet vi när magsjukan härjade. VIlle verkligen inte smitta.

För det var ingen rolig variant vi åkte på. :-(



Skönt att få så mycket gjort!

JAg skulle verkligen behöva röjja en massa här hemma innan tillökning sker. Men tänker "Vaddå, jag hinner ju lungt än". haha...

2010-01-27 @ 10:51:51
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Elin



En GREJJ?? hahahahahaaah hahah! Du är ju rolig du. Inte läge att nämna att det är en livsfarlig GREJJ kanske :P haha!

Syns imorn smulan!

krams

2010-01-27 @ 22:12:23
URL: http://eyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test