Irmas RUM

Tjingiling!

Gry är fortfarande sjuk. Hon har en grymt djup hosta och feber....
Jag åker till jobbet i morgon när Daniel kommer hem.
Sedan är jag hemma på Torsdag och åker och stänger på Fredag bara. Sedan är jag ledig på chemat i 4 dagar.

Idag har jag passat på att måla Irmas blivande rum. Alltså Grys gamla....


Irma blev super nöjd.
Jag fick måla 3 lager för att det inte skulle skina igenom. Phuuu! -Min arm!!

Det närmsta som står på inköpslistan nu
är:

MELDAL Dagbädd stomme
MELDAL (Ikea säng)
899:-

EXPEDIT Bokhylla
EXPEDIT (Ikeas bokhylla)
599:-

Sedan är det saker som svarta gardinlängder, svart ryamatta från Ikea 399:-
Osv
Men det är många saker...
Så vi får ta lite eftersom.
Det är roligt när Irma blir så nöjd!!
Lite mer Tonårs rum ska det tydligen vara nu. För färgerna har hon ju valt själv....

Ni ska få se fler bilder när det blir klart.

Men hörde ni det här då!!
Frysen som vi lade allt kött till (i förrgår), var åxå trasig....
Vi fick panik, minst sagt (igår)!!
Men gulliga, söta Stefan E gav oss en riktig frysbox!!

Vi bjöd hit honom på mat och nån öl:

  

Vi blev många vid matbordet.
9 st, som åt.
I love it!!
Jag, Daniel, Irma, Mathilda; Gry, Maja, Emil, Jens och Stefan.
Sedan spelade Jens Memory med Gry. Hon blev så klart ÖVERLYCKLIG!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Irmas rum ser ju jättefint ut!! :)



2010-01-20 @ 03:35:43
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: mamsen

rummet blir kanon!

2010-01-20 @ 10:15:32
Postat av: Mia

Det är dig man ska anlita när det är dags för målning då med andra ord. :-D

Vi MÅSTE måla om huset snart. Gruvar mig som fan för det.



Har Gry börjat piggna på sig?

Tänkte nämligen höra med frun om hon är tillgänglig för frisering nån dag framöver?!

Kanske i nästa vecka. Vi är nu två som behöver en rejäl omgång. En liten och en stor.

2010-01-21 @ 11:18:59
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjusigt! Kanske du ska slå till på det svarta tyget som ni tittade på här hos mig?

2010-01-21 @ 21:06:35
Postat av: Sofie

Hallå! Dags för en update och mer bilder på tjejernas rum ;-)



KRAM!!

2010-01-22 @ 22:58:47
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test