Lite planer...

KUL! Jag ser att läsar-antalet ökar här på min blogg igen.
Det är roligt att så många har sett att jag har kommit igång igen. Det sporrar skrivandet.

Idag har vart en rätt så vanlig dag.
Barnen,Raka hunden, stallet, färga håret, jobb, handla, Mat och prat hemma, Avsluta rakningen på hunden, stallet....
Typ.
Inte så mycket att förtella....
JO!! Vi har fått en super trevlig tjej som ska praktisera på jobbet. ELIN!22 år.
En super mysig tjej!!
Kom in så får ni se!!



Ett datum till är faktiskt den 1 Maj....
Men det ska jag tala om DÅ!!

Här kommer en bild på hur min stor pudel blev idag,
efter att jag rakat av honom all päls (pga tover).



Ha det bra mina vänner!!


Kommentarer
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

jo då nog är det himla rart med barn, speciellt då de gör på det viset :P



Ja kelsjuka vette tusan om de blir men de är mycket lätta att få tama och de sitter med glädjen i ens knä då man ser TV eller liknande. Sedan tror jag ju inte direkt att de själva känner för att kela för kelandets skull.

2010-01-14 @ 22:54:24
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Postat av: Maria

Oj då...stackarn har ju mindre päls än Kruse nu...

Toppen att ha saker att se fram emot, allt känns liksom lättare då.

2010-01-15 @ 02:46:55
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Mamilla

Hej på dig!



kul att du börjat skriva igen.

men herregud pudeln ser ju ut som en stor nakenhund(pudel).fniss!

Han behöver nog ett täcke nu i denna kyla BRRRR!

-25 i Storboda City

Ha det gott och sköt om er

Kram Mamilla

2010-01-15 @ 07:17:43
URL: http://www.123minsida.se/lindbacken
Postat av: Sofie

Ja det är så skoj när man har mycket att se framemot, det blir liksom lättare med allt då.



Han vart olikt sig Ecco, men säkert skönt för honom, det brukar mina tycka iaf :) Marie har nog en poäng i att han skulle behöva ett täcke :)



Kram

2010-01-15 @ 09:41:33
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

Jo då den är tam. Dock kan ju även tama ödlor reagera på nya människor/djur innan dom hunnit lära känna varandra ordentligt.



Men med tanke på att vi låter 2 åringen klappa den osv. så tror jag inte det ska vara några problem för er heller. Är ni rädda för bett så kan man alltid börja hantera dom med handskar på tills man lärt sig hur ödlan fungerar, är och beter sig.

2010-01-15 @ 10:49:15
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Postat av: Vera

En helt vanlig dag, du har alltid så innehållsrika dagar-att du hinner med dig:)Jag har fullt upp med mitt "ekorrhjul". Det skulle vara kul att träffas nåt framöver, vi kan väl planera in nån helg framöver då du är ledig så kan vi hitta på nåt. Härligt att ha saker att se fram emot,veckorna kommer gå fort framöver och snart är det sommar igen. Man liksom längtar efter lite värme mitt i den här kylan. Vi hörs, kram

2010-01-15 @ 20:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test