Min lediga dag

Igår, min lediga dag, hände mycket.

Först åkte jag till Jenny och gick på promenad, ikylan!!

Sedan kom hon och barnen till mig. Och så småningom Stefan också. :)

Strax efter kom min arbetskompis Katarina med sin familj. Och jag blekte håret på hennes dotter.
Dom är så jäkla stört sköna! Full av humor bägge två!!

Och sen kom Anders och Emma med barnen och hälsade på.
Så då spelade vi vuxna Monopol och drack Hotshots!
Det var grymt kul!!!
(-Visst då Emma? Hahahaha)
Alla våra barn var som ljus. Dom lekte snällt med varandra.

Alltså: En riktigt härlig "Ledig dag" blev det!!

Idag: Nu promenad med Jenny, IGEN.
Sedan jobb mellan 12-18

See you!


Kommentarer
Postat av: Maria

Men håll er inne i dag!!!

2010-01-06 @ 10:14:38
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jo, å så blev det..... Ingen prommis.

2010-01-06 @ 22:59:45
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test