Barnarbete

Känner mig pigg!

Kl är så pass att jag borde sova nu.... Men....

I morgon ska jag köpa en elvisp och baka!! Min har brunnit upp.

Barnen har varit såå duktig i kväll! Dom har hjälpt till med att plocka ogräs mellan stensättningar och städat Grys rum i 2 tim. Då kan ni tänka er hur noga dom var. Dom möblerade om också: Jag gissar att DET var det roligaste. Hur som helst så tjänade dom 50:- tim på allt dom hjälpte till med. Och det blev verkligen super fint!!! I morgon ville dom fortsätta lite.... Vi får se om det håller i sig. Men jag tycker att det är super bra att dom "jobbar" ihop sina pengar. Så att dom lär sig sätta värde på pengar på ett RIKTIGT sätt.

Nej, bäst jag kryper till kojs nu...

Natti natti (Till alla er som bara läser men aldrig svarar....) =)


Kommentarer
Postat av: emelie

hejsan! ja det är kul för baranen att de sätter värde på skaer och vill hjälpa till!

2010-06-14 @ 10:39:32
URL: http://emsansblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Mamma

HEJ MINA KÄRA !!

Jo jag skriver ALLTID då jag läser, men glömmer iblann å kolla annat än fb å hotmailen, synd nog !!

-Ni är så duktiga allihop å jag önskar jag snart kan vara tillsammans med er alla.Jag saknar er å längtar så mycket efter er så Herregud !!Krama kram

2010-06-14 @ 10:39:47
Postat av: Mia

Va duktiga tjejer ni har!

2010-06-14 @ 17:11:41
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Gittan

svarat

2010-06-14 @ 18:38:33
URL: http://gittanwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test