Innehållsrik Midsommar!!

JAA!! Nu har Midsommar helgen passerat.
Och den har vart mysig, rolig och lärorik!!
Nu vet jag hur det vore att ha 6 barn! Helt UNDERBART och helt...helt....energi krävande ;) Hahaha!!!
Det har faktiskt gått super bra.
Inga bråk eller andra dispyter. Men visst är jag TRÖTT nu, det måste jag erkänna.
Bilder kommer senare i kväll eller i moron bitti.

I Torsdags sov vi i Pallviken (mellen Matfors och Sundsvall, Wiiforsen)På kvällen då fick barnen ett "Midsommaruppdrag". Och det var VÄL uppskattat och skojjigt.

Och på fredag gjorde vi fina blomsterkransar och badade. Sedan for vi till Klingsta gården och dansade runt stången med den övriga byn. Och det var roligt!!! Att återvända till sin Hem-by efter 13 år. Och träffa alla gamla vänner som fortfarande firar midsommar där, men nu med sina egna barn! =)
När det var klart så drog vi till Sundsvall och gick Tarzanstigen på Södra berget. Och när den idén dök upp så blev det JUBEL!! Sedan for vi hem till Stöde och kollade till djuren. För att senare dra vidare till Norrhassel och till min mamma!! Som jag har längtat efter sedan i Mars! Vi blev uppe till kl 02.00 och sjung och lyssnade till mamma när hon spelade på gitarren! MYCKET trevligt!!! <3
Barnen somnade som stockar runt 23.00 tiden! Trötta efter dagens bravader.

Lördag for vi hem. För att fixa middag och löva =)
Leif och Helena och Rebecka kom på middag kl 16.00 Och stannade till framåt midnatt, när deras chaufför anlände.
Då följde vi med Anders och Emma till Parken och kikade lite.... Intressant!

Idag vaknade jag kl 07.00 i ren förskräckelse!! Hade glömt LOPPISEN.
Ut i garaget och plockade ihop grejjor. For på Ica och  handlade allt fika som skulle säljas...
Anders och Emma kom och hämtade barnen.
Och ja, en liten förtjänst blev det idag! Det är bra med loppisar när man får chansen att rensa ut det gamla. Så att man kan fylla på med nytt. =)

Nu ska jag ut och hjälpa Irma med Freya. =)

Bye!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som att ni har haft en innehållrik helg & mycket skoj! KUL! :)

2010-06-28 @ 04:22:22
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Gittan

Oj jag blev alldeles svetttig bara att läsa om allt ni gjort i helgen.

2010-06-28 @ 07:49:16
URL: http://gittanwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test