Irma, Scott och ankor =)

Tjena alla mina läsare!!

Så trist att jag har fått vänta med inläggen så länge....
Men modemet har krånglat. Så idag fick jag ringa telia support. Och att man bara behövde dra ur elkabeln hade jag missat totalt.....
Nu funkar ju allt normalt igen =)

Gissa vad som hände i kväll?!!

Jo, Irma red på Scott H E L T själv. På ridbanan hos Anna-Lena.
Hon travade slalom mellan 5 st koner!!!! Över hela banan ensam och gjorde en volt.
-Min tjej det!! Jag är sååå stolt över henne. Lika stolt som hon känner sig själv =)



Han är fruktansvärt snäll våran Scott!!
Och Irma var så brydd över att han "kände" henne på ryggen. Hahaha!!
Hon kände sig så liten (vilket hon med ALL rätt gjorde =)
men att han ändå lyssnade och gjorde det hon bad honom om!!
DET förvånade Irma. =) *Lillgumman
Och jag ska inte glömma att nämna LINA!!
Min medryttare som tog med Irma på detta äventyr i kväll!!
Världens BÄSTA medryttare!! <3


Åsså måste ni ju få se på den sista lilla ankan som kläcktes idag.
Nu har vi tre ankor av tre möjliga =)



Idag har det kläckts 7 st kycklingar också.
Blandning av Blomme/Hedemora. En bra värpras.
Just ja, det kom en liten dvärg kochin också =)
Min favvo ras!


Åsså har vi ju alla Baluppsättningar som jag gjorde i Lördags på 5 st studenter.
Jag gissar att ni vill se dom... *ler

Före: 


EFTER:


(Lägg märke till hur äkta hennes ögonfransar ser ut) *flirt



FÖRE:



EFTER:











En UT-bakad fläta som deadem.



Fler bilder kommer i morgon..... Orkar inte nu....

Natti natti!!! <3


Kommentarer
Postat av: lisa

Åh, vad du är duktig på att arbeta med håret :-)

Du kan så mycket. Visst är det härligt att arbeta med andras hår. När jag ser en tjej med jätte långt hår så kliar det i mina fingrar och jag vill bara dit och göra en härlig frisyr. Jag tog en tjej i klassen som har långt svart hår. På henne gjorde jag en fyrbensfläta som jag skruvade till, jätte läckert. Vilka söta kycklingar du har kläckt fram.

2010-06-02 @ 08:13:17
Postat av: Sofie

Va duktig Irma är!! :)kan förstå om hon känner sig liten på han ;-)



Super fina håruppsättningar, tjejerna måste vara nöjda :)



KRAM

2010-06-02 @ 12:21:05
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Lina ;)

Jättefina håruppsättningar du gör! :D

Vad tar du för att göra en frisyr till en bal eller liknande, alltså en väldigt fin uppsättning? :)

2010-06-02 @ 12:50:06
URL: http://linawikberg.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej på ER !! Det finns inte ord för vad du KAN GÖRA :) Toppenfrisyrer!!!! O sen, vad IRMA är TUFF !!!! Bravo gumman, du är SÅ duktig !:)KRAM :)))

2010-06-03 @ 14:38:10
Postat av: Anna-Maria

Åhåj...vilka otroliga frisyrer! Vad du kan!

Var det frisa du jobbade som ;-)

Jättefint!!!

Vilken modig tjej ni har också som satte sig upp på den STOOOORA hästen! Härligt med alla kläckningar ni haft...måste vara lite speciellt att själv kläcka dem :-)

Ha det så gott...kikar säkert förbi zizzi någon och tjoar här framöver!

2010-06-03 @ 16:03:44
Postat av: Gittan

Behöver din mailadress Hittar den inte nånstans /Gittan

2010-06-04 @ 08:47:31
URL: http://gittanwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test