Kan en 11-års dag bli mer lyckad?!

Vår älskade lilla dotter fyller 11 år idag.
Och DEN enda önskningen har vart en egen HÄST.

Vi har förklarat att en häst är för dyrt och kräver alldeles för mycket ansvar... (hehehe)
Då har tårarna kommit... Ett flertal gånger den här sista veckan. Helt ovetandes om att vi hade hittat den vackraste ponnyn vi sett, till henne. I går kom hon med hästbuss från Skåne till Bergsåker.
Och vi gömde henne i stallet över natten. Irma anade INGET alls.....
Åsså i morse fick hon sin SKATTKARTA!!

Tillsammans med mig, Daniel, Mathilda, Gammelmormor, Susanne och Tobias (Gry sov) så började
"Jakten på den försvunna skatten"

Och efter tre stationer med små paket, så står hon här inför sitt sista STOPP.
I tron om att hon ska GRÄVA i "något" med spade.







TOTALT GALET ÖVERLYCKLIG!!

Skrek, jublade, skrattade och grinade och HOPPADE......
Klappade händer!!!!!

 

Ut på första "lära-känna-promenaden"

 
 


 



Ingen idé att önska när man redan har fått sin högsta önskan uppfylld!!



Man skulle kunnat tro att Irma fyllde jämnt idag.
Hon fick så mycket fina saker.
Pengar och presentkort.
Och ALLT kommer såklart att gå till Freya.....
Vi har redan hunnit på HÖÖKS och köpt ett rosa täcke med hjärtan.
Men det var för stort (115 cm) Så jag ska byta i morgon till 105 cm....

Det får räcka som inlägg idag =)

Nu ska jag stupa i säng!!


Kommentarer
Postat av: Helena Lundin

Men vilken överaskning :) :) .... Hade faktiskt tjuv frågat Nana på ditt jobb vad hon skulle få ;)



Hälsa GRATTIS till henne :)

2010-06-19 @ 00:01:46
Postat av: Maria

Ja nog ser hon lycklig ut....man blir alldeles rörd när man ser hennes lycka:)

2010-06-19 @ 02:59:54
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: siw

Grattis till Irma från oss! Vilken kanonpresent o vilken fin blogg du har! Kram :-)

2010-06-19 @ 09:40:15
Postat av: Mia

Vilken lycka!!! :-D Det är så man ser på korten hur det lyser i ögonen på henne.

Stort Grattis till Irma i efterskott.

2010-06-19 @ 09:54:03
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: carina Johansson

Jag kan tänka mig vilken lycka. Gratta henne i från mig. Har en lite ponnysele som jag ska sälja . Intresserad så hör av dig.

2010-06-19 @ 10:27:09
Postat av: Kusse Ida

Men guuud vilken lycka, börjar ju fasen nästan grina här när jag sitter o läser! Snacka om att hon aldrig lär glömma den dagen! Fin familj ni är!!

Många kramar!

2010-06-19 @ 10:59:51
URL: http://idapida83.bloggagratis.se
Postat av: mormor

Hej på er ,å Tack för allt gott !!! Jag tror att det var en av de lyckligaste dagarna i mitt liv, när Irma SÅG att hon fått en EGEN HÄST!!! Vilken lycka!!!!KRAMAR GAMMEL-MORMOR

2010-06-19 @ 21:01:36
Postat av: Marie S

Vilken lycklig tjej, ge henne en stor kram från oss. Även en kram till övriga familjen Gradin från oss.

2010-06-19 @ 23:11:38
Postat av: Mamma

- Men OJOJOJ vad jag har gråtit av Lycka nu, å fått sett dessa JÄTTEFINA bilder..Vilken Lycka !!!WOW.. Jaa, å så finurligt upplägg av skattkartan å så..SNAACKA om spänning..Jag kan känna med Irma, åhh så kul !! Bra Jobbat av er !!! å BAUTAKRAMAR TILL IRMA åsså till alla er som stöttat...TOPPEN KUL !!!

2010-06-20 @ 13:14:03
Postat av: Sofie

Ja ni har hittat en fantastiskt fin ponny! Hoppas dom kommer att trivas med varann & dela mycket fina minnen! <3



Kram

2010-06-20 @ 21:09:53
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test