Livet är underbart!!

Hallo!

Från djupet av mitt Hjärta, så längtar jag verkligen till den HÄR midsommar helgen!!

Det ska bara få vara BARNENS helg.
 Precis såå som jag tycker att midsommarafton alltid borde vara!!
Samma som Julafton!!
 Vi ska lära oss att trä maskar på kroken, göra bröd över elden,
 smörja in oss med myggolja =) Och skratta i stora potioner!!
-Vart vi hamnar??? Det är av mindra betydelse.
(Tanken var ju Storulvån, men hästen ställde till det ;) Men nog sjutton ska vi se till att dansa och binda kransar runt huvudet i alla fall. Kanske blire "natt-bad" också ;) Hihihiii !!!
 Barnen ska själva få värma maten över Triangliaköket och hjälpa till med både dukning och diskning i sjön/bäcken. Vi kommer att ha fullt upp!!
Åhh vad KUL det ska bli =)
 Hoppas bara att föräldrarna till dom "lånade" 3 barnen också känner så.
 Nu får dom passa på att "slappa" och bara ta hand om varandra!! GOOD LUCK!! =)
Gör något POSSITIVT. *Varma kramar till ER!



Idag kläcktes 9 st av den här rasen Brahma.
Nu är det slut på kläckningar för i år.

*I morgon bitte ska jag göra en "prov" uppsättning till ett bröllop.
Önska mig lycka till!!

Natti natti!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är väl klart att vi känner så & barnen längtar jättemycket! Kommer att bli en mysig helg både för er och oss. Kram <3

2010-06-22 @ 13:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test