Nothing special

Tjena!

Förkyldningen börjar avta. Fortfarande hes, men skriva går ju bra ;)

Jag vänder fortfarande på mina sista ägg i kläckmaskinen :)
Dom sista för i år.... Brahma.
Och Daniel har fixat så att hönshuset står på plats. Tack vare att vi fick låna traktorn av Jonas och Helen. <3

Nästa Fredag (18/6) fyller Irma 11 år. Och vi har hittat hennes DRÖM present :)
Eftersom många läser den här bloggen så väntar jag med att avslöja hela överraskningen. Men ni kommer att FÖRSTÅ hennes lycka när den avslöjas!!!! =)

En liten ledtråd är: *skattjakt* =)

GISSA!! -får vi se om någon har rätt!!

Nu ska vi se Mittnytt.

I morgon jobbar både Daniel och jag sista dagen den här veckan =)
På Fredag är det ju Skolavslutning.
Och flickorna har bestämt sina frisyrer och kläder själva.
Bilder kommer givetvis!

LEDIG HELG!!! Tjohoooo!!!

Hästarna ska flyttas på Lördag. För att busa och beta hela sommaren =)

Bye!


Kommentarer
Postat av: Veronica S

Jag gissar ett Irmis får ett djur på sin födelsedag!

Håll tummarna för sooool!! på fre,

ej kul med regn på skolavslutningar.



2010-06-10 @ 09:33:59
Postat av: Mamilla

en häst ;)

2010-06-10 @ 16:49:34
Postat av: Mia

Jag hade tänkt att ta mig upp på HUberget på avslutning imorgon. Men Joel den räven har bilen. Och inte orkar jag knata med två ungar den tiden på morgonen. haha...

2010-06-10 @ 19:24:14
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test