Possitiva vänner!! Omge dig bara med sånna......

Ojojoj...

Jag förstår faktiskt inte människor som surar utan att säga vad det "egentligen" är.
Ska det vara så svårt att kläcka ur sig!!!
Själv är jag lagd åt den oförskämt possitiva sidan av livet. Så jag struntar blankt i jobbiga relationer, energitjuvar och mindre glada människor.
Kan dom inte säga rakt ut vad som bekymrar eller stör dom, så få dom skylla sig själva.
Det är dom som mår dåligt. Inte jag.

Tänk på det min kära vän som ringde nyss och
beklagade din oro...
Vänd på klacken!!

Klicka för mer information om detta ordspråk! 
Att kunna behålla sina vänner, är en större konst än att vinna dem.


Klicka för mer information om detta ordspråk! Att lära känna en människa innebär ofta att efter många omvägar återvända till sitt första intryck.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mkt bra skrivet som vanligt!! <3

2010-06-23 @ 02:03:01
Postat av: Maria

Sant så sant...livet är till för att levas & varför vara så negativ som en del är. Har man en skit dag så säj det i ställe.

Hoppas ni får en härlig midsommar nu...drar uppåt landet i morgon.

Kram från oss

2010-06-23 @ 08:35:06
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vänner måste väl kunna visa alla sina sidor för varandra? Kan man inte ställa upp när en vän en "nere" så kanske man inte är en särskilt bra vän själv!

2010-06-23 @ 13:44:36
Postat av: Carro

Anonym: Nu funderar jag på om JAG inte har ställt upp på dig?? Känns som att budskapet är så menat....Men då måste jag säga att det är svårt att veta om någon mår dåligt eller har en "dålig" dag om denna inte kan upplysa omgivningen om det. Alla kan ju inte vara tankeläsare, även om man önskade ibland! Klart man ska kunna visa alla sidor för varandra. Men då tycker jag också att det skulle underlätta om man kunde PRATA om ALLT! Jag ställer upp i nöd och lust, för den som behöver. Men inte om jag ska måsta ta "parti" i något samanhang. Det ställer jag ALDRIG upp på. Var och en har sina goda och dåliga sidor. Som bör accepteras.

2010-06-23 @ 19:17:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Brunetthella

Du är klok du Caroline! .. är vi släkt eller, Host! :D

Ha en skön midsommarhelg!

2010-06-23 @ 20:21:07
URL: http://brunetthella.blogspot.com
Postat av: Linda

Nu känner jag inte dej Caroline, men har du problem med en vän så måste det vara bättre att prata direkt med henne/honom än att skriva i blogg eller fb.

2010-06-24 @ 08:20:34
Postat av: Carro

LINDA: Jo du har helt rätt "KLOKA-Linda" Och så brukar jag också göra. Men om du hade läst inlägget lite nogrannare så hade du sett att DET HÄR bara var min åsikt, i en annan väns situation. Och jag kan inte direkt gå in som tredje person..... Utan jag bara måste få tycka till.



Men förutom det här inlägget så skriver jag rätt ofta om känslosamma situationer. För att jag vet att det är vad NI läsare är nyfikna på.

Och hur jag sedan hanterar den "privata" situationen är väl ändå min egen business =)

2010-06-26 @ 12:56:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Elin



Hur som helst så är det ju också så att vi som känner Caroline vet att hon har det varmaste hjärtat i Sverige och att hon är en underbar person! Slutdiskuterat!



krams

2010-06-26 @ 23:09:12
URL: http://eyes.blogg.se/
Postat av: Carro

Men ÅHH!!!! <3 TACK Elin!!!!!!!!

2010-06-27 @ 07:42:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test