Söndag

Godmorgon!

Idag ska vi på middag i Matfors. Till Lina´s (som rider Scott) föräldrar. =)
Väldigt snällt av dom tycker jag!!

Ja, igår åkte båda hästarna härifrån. Scott står på ett stall med flera hästar i Matfors. I närheten av ridskolan.
Det var en mycket fin plats. :) Och Axel for hem till Jenny i Gösunda.

Vilken omställning! Att inte behöva gå ut på morgonen och släppa ut.....
Både skönt och tomt på samma gång. =)

Nu är det bara kaninerna, kycklingarna, hundarna och katterna kvar ;)
Ett tag.... =)

Ikväll tror jag att jag sa sy lite gardiner och kanske baka =)

I morgon så lovade jag Mathilda Ström att vi skulle göra årets första "DOPP" :/
(Vi får se hur det blir med den saken)

Här är en bild som får mig att verkligen sakna mitt långa hår....
Jag ångrar inte det korta... Men det är på "utväxt" om jag kallar det så. =)


Kommentarer
Postat av: Mia

Klipper man sig så saknar man håret, har man långt vill man klippa sig....

Jag är sån.

Imorgon ryker nog ganska mycket, sen kommer jag ångra mig ett tag till jag klipper mig igen, haha...



Lycka till med doppandet!

Själv håller jag mig på land i sommar, vill verkligen inte åka på mjölkstockning!

2010-06-13 @ 13:58:36
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test