UNDERBARA BARN!!!

Hittar inte kameran..... Därav inga bilder ännu, sedan midsommar-trippen med barnen.
Men tror att vi glömt den i husbilen. Ska kolla i morgon.

Vilka underbara ungar vi har!!!!
Idag när jag kom hem ifrån jobbet, så var det HELT jäkla BLÅST i hela huset!!!

Och det såg ut som om bomben hade slagit ner i morse, verkligen.....

Men dom hade plockat bort ALLT, damsugit både hall, vardagsrum och köket. Tänt ljus och bakat choklad bollar. Dom hade t o m inväntat min entré, för att slå på min favorit låt: Ännu doftar kärlek......
Vilka BARN!!! <3 <3 K Ä R L E K   K Ä R L E K  K Ä R L E K  <3 <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vet känslan att komma hem till ett blåst hem, den är UNDERBAR!!!

Det var verkligen fint gjort utav dom <3

2010-07-01 @ 10:09:00
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej Carro!

Längensen jag skickade en kommentar nu..

Ja,dina barn verkar snälla, och dom är ju JÄTTE snäll,verkligen!

Jag frågade Sofie om hon kunde göra en design till mig och en till, vi har en blogg tillsammans på blogg.se.. Men Sofie sa att hon inte gör någon design längre! Men det gör inget! Jag undrar om du kan? Annars kan jag prova att göra designen själv!



Ha det bra,och hälsa alla i familjen :D



KRAAAAM!



//Josefin

2010-07-02 @ 15:33:44
URL: http://Josefin98.bloggplatsen.se
Postat av: Mamma

- Jaa, jag läser aaalltid försent allt du skriver,,men men,, blir så less för den sakens skull..nu har jag provisio.ström, så länge de varar..Att komma hem till ett städat hem, kräver SIN Arbetsledare,,Grattis !! Va skönt å slippa städa, vid hemkomsten...iaf.Kram å ha d gott !!

2010-07-05 @ 00:48:16
Postat av: Kristina

Meen va duktiga dom är! visst blir man glad, när det händer... :D

2010-07-07 @ 09:58:23
URL: http://emmakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test