Ohhh

I morse hände något som verkligen skakade om mig regält.
En nära väns barn, gjorde en omkörning av mig på vägen. Precis där det var fläckhalka....
Fick sladd och voltade 2 varv med bilen. Det var SÅÅ hemskt att se!! Men som TUR var måste personen ha haft änglavakt!
Jag ringde snabbt 112 (som man alltid ska göra), utan att då veta vem det var eller hur illa skadorna var.
Som tur var (Hoppas jag, av hela mitt hjärta) så gick det bra! Mamman kom till platsen snabbt.
Jag är så otroligt glad att människan klarade sig!! Helt ofattbart!! ..men stackars liten. Totalt förkrossad....
Om du läser det här så skickar jag en STOR KRAAM till dig! Och hoppas att du förstår varför jag höll fast dig. Så att du inte blev illa berörd av det!<3<3<3
Lilla vän.

Nu ska jag nog gå ut till stallet och fixa inför alla kanin födslar.
Var till Helen och hämtade torr-hö.
Ska även ta hem två kaniner som har fått äran att övervintra i hennes fina stall.
P g a råttorna här hemma. Som sökte sig till burarna när det var som kallast ute.

Tänkte även träna på lite fler konster med Axel (Islänningen).
Eller så ser jag till att han fixar bugningen först, på det extrema sättet jag begär.
Hmm... så får det nog bli i stället. :)
Det är SÅÅ jäkla KUUL!!!

Tag vara på vädret ni som kan.
Nu blir det nog bara finare och finare dagar framöver.

Vilka ska på Angeltävlingen på Bosjön på Lördag då??
(Vi får se, valpningen ska ske då)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Alltid otäckt med olyckor, TUR att det inte vart några person skador!!



JAG ska på anglingen till helgen! Missar aldrig den,

det är ju så attans mysigt att vara där :)



KRAM

2010-03-22 @ 13:29:30
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Mia

Men tvi vale. Stackars människa som körde bilen.

Och stackars dig som fick se allt.

Jag som tyckte det var otäckt att sitta först i bilkön i somras efter olycka. Då var ändå polis, ambulans och räddningstjänst redan på plats.

Jag hoppas verkligen att allt gått bra.



Näe, inte nån angeltävling för vår del.

Hade vi vart med så hade vi nog vart med i HAssela. Den är ju i helgen den också.

2010-03-22 @ 14:45:22
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Bodil

Usch för olyckor =(

Hoppas att det gick bra!



Vi ska inte å angla utan vi ska på Nordansjö Open istället! (kälktävling)



Kramizar

2010-03-22 @ 17:27:53
URL: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test