Godmorgon

Idag ska jag på ridlektion med Scott (eftermiddag). Jag längtar!!!!!
Tur att jag känner mig lite friskare idag..... Inför helgen (jakten).
Det har bara blivit lite gåsjakt i veckan här....

I morgon får jag träffa MAMMI !!! Jag längtar efter det också!!!......
  • ängel smiley # 6055
  • .......

    .........tja, det var väl vad jag hade att förtella......

    Lina och Scott började Parelli kurs igår kväll. (samma kurs som jag gick med Scott för ca 3 år sedan)
    Nästa gång ska Freya också börja kursen. Då ska Lina och jag turas om med hästarna (Mathilda ska nog också få vara med och lära Freya).
    Så nu har jag beställt repgrimma, rep och en carrot stick till. Åt ponnyn. Och en barbackapad åt Scott, en sån har jag lääänge velat ha. Men har bara hittat sånna som kostar över 2000:-/2500:-........Men här var dom billig..
    Har en sida som jag gillar, där jag har beställt mycket annat också. Dom har bra priser och grejer:
    www.naturhunden.se

    arbetsrep
    arbetsrep
    NU: Dagis.....

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0
    Test