Tja.. Ny frisyr

Japp. Nu har jag klippt mig. Och jag "tror" att jag är nöjd. Klart man känner sig liiiite osäker när man klippt av sig allt hår.
Bilder kommer när jag har fått igång våran andra dator.....
Typ, i kväll förmodligen =)

Ingen jakt blev det för mig idag. Jag har jobbat långa dagar på jobbet den här veckan. Och så var vi till Timrå igår kväll och såg Elitserien. Så det blev sent...... Kände att jag var tvungen att vila ut i morse. Så nu städar jag och pysslar lite hemma. SKÖÖÖÖNT!!! Det var nog tur för barnen ändå att dom får vara med sin mormor idag. Hon har nog mer energi än vad jag har.
Men i morgon ska jag vara med på jakten! Och det ser jag fram emot. =)

Kanske vi ses i kväll då!!!
Bye.

Kommentarer
Postat av: siw

Träffade dina flickor i lördags, såååå gulliga alla tre :-) Hoppas allt är bra med er, kraaaaam

2010-09-21 @ 17:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test