Tjena! Bilder kommer i morgon......

Godkväll!!

Vi var som sagt på Hubertus jakt med Scott och Lina idag. Vi körde finkan å Lina red. Rättvist tycker jag =) ...eftersom jag väldigt gärna ville se honom vara med i ett sånt arrangemang. Och dom skötte sig galant!  Både Lina och Scott är lugna som filbunkar =) I possitiv benämning.
I upploppet när själva tävlingen ägde rum (över en läggde med 3 låga hinder och en rävsvans på pinne) så gav dom GÄRNET! Mot mina förväntningar så kom dom på fjärde plats av 16 ekipage!!!!!!! BRA jobbat säger jag bara!! Film kommer i morgon här på bloggen ;)

Och i morgon gör vi yttligare en utflykt =)
Mot Bispgården. Och hälsar på Nisse (Scotts uppfödare).
Vi ska kika på Scotts pappa (som är en gigantisk ardenner hingst) och på hans mamma (halvblod) som för nuvarande är dräktig.
Lina ska även följa med och kika på alla hästar.
Så vi packar väl fika väskan och drar iväg =)

See you !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test