Vad tror ni om strl:en?

Ja då var allt packat och klart inför den komna jakthelgen. Det ska bli riktigt roligt!
Jag älskar känslan av att sitta i skogen på pass, tidigt en dimmig höst morgon. Se solen gå upp (om man har tur) och lyssna till hundarna som skäller på älg. Göra upp en liten brasa, där man kan gnugga sina händer ovanför....
Och bara njuta av den FRISKA luften och spänningen som ligger i den.
Bilder kommer givetvis senare. Jag vill ju även visa er den SNYGGA ryggsäcken i läder, som jag fick av Maama igår ;)

Jag har hittat en loksele som jag funderar över.....
Vad tycker ni som KAN? Jag kan tycka att lokarna ser lite liten ut för hästen på bilden. Men vad tycker ni?
Skulle verkligen vilja hitta en sele så att jag kan börja köra vagn och släde med Scott nu.
Så om ni har någon ni känner som ev har en sele, tänk på mig då!! Den måste vara stor.






Kommentarer
Postat av: Mafrie

2010-09-10 @ 11:13:55
Postat av: Marie

Ja, den ser liten ut Carro, den "hänger" ju liksom frampå halsen och sen ser lädren som går till hjorden lite korta ut...obekvämt.

2010-09-10 @ 11:15:15
Postat av: Carro

Ok, precis vad jag också tyckte att det såg ut som.... Hmm...

Nej jag behöver en större. Helst en ställbar Armésele.

2010-09-10 @ 12:38:51
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Postat av: Theres

Vi har nog nån gammal sele efter ardenner på torpet. Dammig och gammal... Kankse inte mycket att ha men skulle tro den är stor iaf! :)

2010-09-10 @ 21:51:07
Postat av: Carro

Theres: :D Provar gärna selen!! Allt av intresse!!! Ring mig: 070-2936302

2010-09-12 @ 19:09:44
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test