Hej Alla!



Mår inte alls bra nu...... Ont i magen och är illamående....




Igår kväll var jag till stan i ett ärende till pappa. På vägen hem stannade jag och Emil hos brorsan i Klingsta, på fest.
Tanken var att jag skulle köra hem på kvällen, för det är ganska svårt att få tag på chaffis till Stöde.
Men så var min kära far och hans gulliga "fru" med i sällskapet. Och dom sponsrade mig med taxipengar hem!!

image231
TACK!! 

Fast Emil åkte hem tidigare........ Hans snälle far, kom och hämtade honom.
Men då hade jag så roligt (eftersom jag "typ" aldrig festar hos min bror och hans vänner), så dom ordnade en senare chaufför åt mig!
*skratt
Kul att träffa gamla vänner och prata gamla minnen! Sånt piggar upp en ibland. och påminner en många gånger om vem man är.
Här är lite bilder:

  
  
 


-Roliga människor han umgås med, min bror.......

Nu väntar jag snart på att min mormor, moster, kusiner och sambo till Emelie ska komma!
Det ska bli skoj!!
Hoppas för guds skull att jag känner mig friskare då.....
Men jag tvivlar faktiskt.

image241

Kommentarer
Postat av: dad

så kan d gå när det blir för kul kvällen före

2007-11-18 @ 16:12:45
Postat av: Angelica

Ajdå inge skoj med magonta. Krya på dig! Kram Angelica

2007-11-18 @ 17:41:30
URL: http://anga.blogg.se
Postat av: Emil

haha, jasså, jag åkte hem tidigare? närå.. haha

KRAAM

2007-11-18 @ 23:38:08
URL: http://ebogevik.blogg.se
Postat av: jennie

ni verkar ha haft skoj =) kram

2007-11-22 @ 22:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test