Lättnad...

image211

Idag har jag fixat med en del.
Och det känns skönt!
Har bakat beskvier nu i kväll.

Tusen TACK Marie för den fina omtanken och blomman!!
Jag blev verkligen överraskad och glad!



 Jennie.S; Sorry, att jag inte kom upp på fika idag!! Hade verkligen vart skoj!! Men jag har haft såå mycket att stå i, så jag hann aldrig! Hoppas att ni hade trevligt, men det betvivlar jag inte!!
Och Emma (svägerska): TUSEN TACK för att du är så snäll och följer med mig i morgon!!
Det betyder mycket, det vet du!!!

Vad har ni gjort idag då??

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har jobbat & sen spenderat den mesta tiden i stallet (som vanligt) Och nu blir det DHW på 5:an!:)

2007-11-13 @ 20:57:32
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: mamilla

Varit till dig!Lagat mat osv. du vet allt möjligt som hör barn och familj till också hästskrällena såklart-Kram Mamilla

2007-11-13 @ 21:39:55
Postat av: Maria

Jag har sovit, gått en sväng med Kruse. varit & grattat Amelia & fick mat & fika av AnnaKarin. Sedan hann jag sova lite innan jag åkte på jobbet igen. Så ni sitter jag här på jobbet & nu ska vi sätta igång & göra rätt för vår "höga" lön.
Kram

2007-11-13 @ 21:52:03
URL: http://lofgrens.blogg.se
Postat av: Jennie. A

Vill bara säga att jag tänker på dig!

Puss, kram och kläm i stjärten! :D

2007-11-13 @ 21:54:12
Postat av: svärmor

varit till stan å köpt paket till Gry som blir 1 år,å Anders som fyller 35,bägge två den 15 nov.

2007-11-13 @ 21:54:19
Postat av: Malin (

Hej Caroline!
Hittade dig via kusin Emmas blogg, och såg min chans att kanske ta upp lite kontakt med dig igen. Tänker ofta på dig och dina barn plus att jag såg dig och Daniel i tidningen. Grattis till giftermålet! Är glad för eran skull. Om du vill kan du gärna mail mig på [email protected] så kanske vi kan växla några ord?

Hoppas du får en bra dag.

Många kramar från "kusin" Malin

2007-11-14 @ 10:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test