Men hur slö är jag egentligen?

image185

Idag skulle jag verkligen städa klart. Men vad händer?! Jo, jag sätter mig i bilen och söker kaffesällskap....
Sofie blev offret!!
Tack så mycket!
Sedan ville svärmor att jag skulle komma ner dit med hundklippmaskinen, så då blev det kaffe där också....
Tack!
Men det jag egentligen skulle ha gjort, åkt till fränsta på apoteket, blev inte av.
Så nu är jag hemma igen och då är det väl lika bra att jag gör en uppföljare av städningen!
*skratt!

Och NI; Tack alla gamla och nya som kommenterar mina inlägg!
Jag ser er ALLA! Och jag blir SÅÅ glad!!
Kul att även mina kusiner och vänner som jag inte träffar så ofta, vill läsa vad jag gör och skriva lite till mig ibland. Det GLÄDJER mig oerhört!!!

OCH IDA (kusin) GRATTIS!!!!! GUD VAD KUL!!!!
Tack för att jag får veta. När är det beräknat?

MARIE (kusin) och VERA: Det är bara att komma, när som helst!!

image186

Kommentarer
Postat av: Therese Granbäck

Hej på dig du carro!!

Vilken fin sida du har! Det är roligt att få se dina barn, dom är jätte gulliga.
Jag är med på facebook om du har lust att jojna.
Jag käner igen det där med att man hittar på en massa annat att göra istället för det man behöver. Själv har jag suttit framför datorn på sidor jag inte ska, damsugat, bakat mm när jag måste plugga för jag har prov på söndag. Så här är det alltid.
JAg blev glad när du ringde sist, vi kan väl höras igen PUSSAR och KRAMISAR från Therese

2007-11-07 @ 15:11:42
Postat av: Lizzen

Ja att städa ja....SUCK!Bättre att dricka kaffe då tycker jag hahaa.

2007-11-07 @ 17:53:28
URL: http://LizzenB.blogg.se
Postat av: svärmor

tack för besöket,det är alltid kul att få fika sällskap. Kram

2007-11-07 @ 18:26:49
Postat av: Kusin Ida

Tack kusse :) De värmer!
Det är beräknat 8:e maj, men ha inte vart på ul o så än så vi får se, tippar på en tjej till, ska inte kolla iofs. men jag gör väl som du o Marie *skratt*
Massor va kramar!

2007-11-07 @ 19:38:50
Postat av: Jennie

hej kusinvitamin!Här har det hänt en hel sen jag läste sist!Har varit i Linköping på gallej. Bodde hos kusin Jonas. Var en riktigt mysig stad. Måste ju passa på och önksa dig Ida lycka till med allt!
Hoppas allt är bra med dig och barnen. Ska försöka och komma, vet bara inte hur tiden ska räcka till. Har ingen tid över till annat än examensarbetet nu. Om en månad är det äntligen dags och då får jag examensbeviset i handen. Klarade även sista tentan, så nu ser jag bara ljuset i tunneln. Ante har fullt upp på jobbet, men annars är allt bara bra här. Lova och ring och kom förbi på en fika när du är i stan nästa gång. Kram i massor!!!!

2007-11-07 @ 21:47:48
Postat av: jennie igen

Glad jag blir att du uppskattar det som skrivs, det värmer mycket! Puss på dej underbaring.

2007-11-07 @ 22:00:54
Postat av: Maria

Ja man blir så glad då folk kommenterar.
Ibland ska man strunta i städningen & göra det som faller in.
Kram

2007-11-08 @ 18:05:26
URL: http://lofgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test