Samma visa i morse!

image246
Först hjälpte jag barnen till skolan i morse. Sedan gick jag och Gry en sväng med vagnen, direkt.
Väl hemma igen så sov Gry, då passade jag på att göra stallet.
Efteråt så visade det sig att Gry låg klarvaken i vagnen....*skratt
Jag blev bemött av ett STORT léende!!
Vi gick in och städade och plockade med lite tvätt.
Nu har vi nyss sovit en liten stund, både hon och jag.

Måste nämna, att igår så pratade jag med en väldigt kär vän, om saker man inte vanligtvis pratar om.
(Använd fantasin *skratt)
Och  måste säga att jag blev nog för påverkad av det vi sa. För idag har jag inte kunnat tänka på något annat alls.....
-....hmmmm
Ikväll får vi nog prata om något annat. *skratt

P.S Jag har fått fler bilder sedan bröllopet.
Ska jag publisera dom här??
Är ni intresserad? Annars sätter jag dom på en annan sida som jag håller på med.

image247


KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så du håller på med en annan hemsida??Intressant.....

2007-11-21 @ 16:38:47
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Sofie

Glömde kram

2007-11-21 @ 16:39:14
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Mia

Buketten är så fin!!!

Jag se nåt... Jadu, det är väl ungefär som vanligt då. *fniss* Jag kan sitta och stirra ut genom fönstret, men ser ändå inget.

2007-11-21 @ 17:26:28
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: kusin Marie

Klart du ska lägga ut alla bröllopsbilder här!!! är ju jättenyfiken på era fina bilder. Kram

2007-11-21 @ 17:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test