Stressad.....Yeaaa Haaaa!!!!

Idag ska jag skjutsa barnen på skolan.  Sedan ska jag och Gry till "stan"!!
Måste handla mat på någon bra mataffär.....
-Då brukar det bli Ica kvantum i Nacksta! =)
Dom har även ett stort utbud på glutenfritt, fast bäst är det i Njurunda!!
Pappa och Lena åsså Leif och Helena ska komma på middag i dag.
Pappa skulle ta med sig alla sektioner till hundgården (8st). Får se om han även har tid och lust att hjälpa Daniel med monteringen, så det går fortare.
Har som ni säkert förstått inte fått hem hunden än. Eftersom Daniel gjorde ett "lyxigare" hundhus än vad han nog hade tänkt i början, så är det inte klart än. *skratt!!
Men det blir fint! OJ vad min älskling kan! (Om han vill) *fniss!!!

See you!
Nu måste vi åka!

P.S: Vad brukar ni bjuda på när det ska komma "några" st på middag till er?
(Nyfiken på lite tips)

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag brukar bjuda på Pasta och Carbonara sås till =) de funkar alltid.. HAHA

2007-11-16 @ 08:54:20
URL: http://ebogevik.blogg.se
Postat av: Mia

Stek går ju alltid hem när det är många som ska äta.
Enkelt och bra.

Måste nog glida förbi och kika på hundkojan nåt. ;-)
Ser ni nån tassande med barnvagn så är det bara jag.

2007-11-16 @ 08:54:26
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag tycker du ska ta å komma på pokern i kväll!!
:-)

2007-11-16 @ 09:21:55
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Emma

Porterstek är ju gott, lite lyxigare än vanlig stek.

2007-11-16 @ 10:02:17
Postat av: mamilla

Hallo!

Plankstek med sparrisknyten och varm tomat,tacos,potatisgratäng och file ja det finns ju mycket att bjuda på./Mamilla

2007-11-16 @ 14:28:52
Postat av: Ellenor

Låter som ni har fullt upp =)

2007-11-16 @ 18:57:37
URL: http://inlevelse.blogg.se
Postat av: Moster Sussie

Tjenamoss!
Jag skulle vilja skriva lite privat till dig, men har bara "Hulinder-adressen"....
Vad har du nu...?

Hoppas att resan till stan och hela middagen blev till belåtenhet! ...För i skrivande stund är den väl förbi...?

Du är nog så påhittig och fantasifull, tror jag, så att oavsett vilka ingredienser du använder och som "hamnar" i dina händer blir: Ett Lyckat resultat.

Jag minns en gång, medan jag bodde hemma i Sörfors, med Thomas och Karin, så skulle Thomas laga middag... (ojoj..) ( det här var någon gång mellan 1978-80)
Jag minns att jag reagerade, för han blandade hejvilt alla möjliga olika sorters ingredienser...

Jag sa: -Men det DÄÄÄR kan du väl inte "blanda ihop i allafall..."?
Typ Älgfilé och hallon...
Han svarade: Alla saker som ÄÄR goda var för sig, går att blanda... -För Dåååå blir ju alltihooopa SÅÅÅ gott...
-tillsammans, ochså....!!!!! (Ohhh, my God!)
Något som faktiskt ändå har följt mig i mitt liv, under hela min (som Tobias säger:)
"Matglada Påhitteskonst", om man kan kalla det för det...? Hahaha...
För det stämmer faktiskt!!!
Bara man blandar goda saker, så blir allting gott...!

Lycka till! Puss och Kram till ER Alla!!!

2007-11-16 @ 23:17:57
Postat av: Emma

det gick bra, syster:)

2007-11-17 @ 01:28:26
URL: http://fjeril.blogg.se
Postat av: Daniel

Men har du inte skrivit idag gumman
kollar väl imorgon då.

2007-11-17 @ 22:06:33
URL: http://danielgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test