Vad skönt!

image244

Det känns så otroligt bra!! I går kväll så gick jag och Jenny en promenad i mörkret.
Och idag (nu på morgonen) så har jag och Emma gått en promenad!
Sedan blev det kaffe och hårdmacka (utan smör, ghaa!!).
Tänkte att jag kanske går en sväng i kväll också, utan vagnen, efter stallet.
Så om någon vill haka på???
Annars tar jag Irmas mp3 spelare och går så det ryker *skratt!
Nästa Torsdag tänkte jag börja med simningen igen. Jag älskar att simma.
Och i Matfors på torsdagarna så tänder dom ljus runt bassängen. Släcker alla lampor och spelar "soft" musik!!
Åsså bjuder dom på Juice.
Hur mysigt som helst!!

NU: Tvätten!!


Idag fyller Emil Hådén 8 år!!
GRATTIS!!
Vi får se om ni frisknat på er där borta i Boda, så kommer vi.
image245

Kommentarer
Postat av: svärmor

oj oj vilken hurtbulle du är!!!!

2007-11-20 @ 12:12:28
Postat av: Mia

Vore det inte för mina jä... skavsår så skulle jag helt klart haka på.
Nu är jag less på skavsåren, så jag tror jag ska damma av min motionscykel. Hatar att cykla!!!

2007-11-20 @ 12:32:58
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: svärmor

Tack snälla du för hjälpen idag.det sitter än ,kram

2007-11-20 @ 14:07:34
Postat av: Sofie

Ja visst är det skönt med promenader?! Super skönt tycker jag! Kul att du kommit igång igen! Kram

2007-11-20 @ 22:21:29
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test