Vilket kanon väder!

Måste bara först börja med att berätta vilken "mardröms kväll" vi var med om igår kväll.
Jag blev SÅ RÄDD!!
Skulle gå ut till stallet runt kl; 21.00.
 Daniel följde med och bar vatten. Vi har bara en 40 w lampa där ute, så det är väldigt mörkt....
När jag skulle gå in i det inre rummet för att hämta hö, så såg jag något svart på golvet....????
Stort och svart. Jag tittade noga och började undra om en sadel hade ramlat ner där.
Men nej..... det var något annat....
-En väska med en jacka över!!!  Whaaaaa!!! Shit vad rädd jag blev!!
En luffare, tänkte jag....
Daniel kollade också, han blev lika skraj som jag och backade.
Jag ställde mig tätt intill Scott (min häst) och började knappa efter lampan på min mobil tel.
Daniel tog lampan och lyste..
-Ja, det är en väska och en jacka.
Vi lämnade allt och gick in igen. Då sa Daniel att det såg ut som Emils väska, men han var osäker.
Jamen han är ju i Östersund, svarade jag.
Eftersom vi inte vågade lämna barnen inne själva, så tog jag Zarella i koppel och gick ut igen, själv....
Gissa om jag hade frossa!!!
Väl inne i stallet så lossade jag kopplet på Zarella och sa: SÖK, SÖK!!!
Jag backade......
Sedag gav jag ifrån mig ett GALLSKRIK!!

Uppe på takbalkarna rörde det sig!!!
DET VAR EMIL!!!
I 2 timmar hade han suttit där. Gissa om han var blå/lila om läpparna.
Snacka om att jag blev ELAK och RÄDD!!

*Fortsättningen får ni fundera över själv.....

I morse tog jag och Irma å Mathilda en tur i vagnen bakom Mundus!
Det var såå härligt!!
Och vilket härligt väder det var!! Gry sover än ute i vagnen.
Bara hon vaknar så ska vi åka till Bert och Ywonne en svän och hälsa på!



image161

VI SES ALLA GLADA!!
HA EN UNDERBAR DAG NU!!

Så här stor är kattungarna nu:

Boss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tyckte väl att det var han jag mötte när jag for ifrån er igår. Huu att bli skrämd så!
Levina hade så roligt igår med tjejerna så det första hon sa imorse var att hon ville åker ner till er igen och leka lite.
Vi höres!!

2007-11-02 @ 11:02:07
Postat av: Sofie

Men FY va otäckt...snacka om att man skulle bli skraj!
Va mysigt att åka häst och vagn!!
Kramar!

2007-11-02 @ 12:41:52
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Mia

Jag hade nog fått fartränder i brallan jag!

2007-11-02 @ 14:28:52
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Emil

hahah, de va ju as kuul! HAHA,

2007-11-02 @ 17:02:24
URL: http://SirBogevik.blogg.se
Postat av: Lizzen

Det är ju Halloween caroline...hihi!

2007-11-02 @ 17:22:13
URL: http://LizzenB.blogg.se
Postat av: josefin

vilken fin och go katt!!!


kram!!

2007-11-02 @ 18:11:38
Postat av: matilda

HAHAHAHA :D vilken tok han är, hahaha :D

2007-11-02 @ 18:54:44
URL: http://stroeem.blogg.se
Postat av: Gittan

Ja, ska man skratta eller gråta? Du är en toppentjej Carro Ha en trevlig halloween.

2007-11-03 @ 10:10:49
Postat av: Jess

hahaha vilken söt lite boll =) Underbar =) hihi

2007-11-03 @ 20:12:48
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: jennie

att du vågade dig ut själv andra svängen. ungdomar hittar på så mycket bus nu för tiden...

2007-11-07 @ 21:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test